Ποιος είπε ότι τα Μαθηματικά δεν «έχουν πλάκα»;;; Ε λοιπόν έχουν. Έχουν επίσης και…γεύση!
Η Ε΄ Δημοτικού όχι μόνο έμαθε για τα κλάσματα, αλλά το ευχαριστήθηκε κιόλας, μέσω ενός φύλλου εργασίας που καλούσε τους μαθητές να δουλέψουν ομαδικά και να εκτελέσουν μια συνταγή παρασκευής ανάμικτου χυμού (στην οποία τα υλικά δίνονταν με κλάσματα) και στη συνέχεια να απαντήσουν σε 10 ερωτήσεις που βασίζονταν σε αυτή. Στόχοι ήταν να μελετήσουν την έννοια του κλάσματος ως μέρος του όλου και να συγκρίνουν τα κλάσματα με την ακέραιη μονάδα.
Από την εν λόγω διδασκαλία έγινε κατανοητό πως τα παιδιά μπορούν να μάθουν και να καταλάβουν κάτι πολύ καλύτερα, όταν αυτό λαμβάνει παιγνιώδη χαρακτήρα και τους κινεί το ενδιαφέρον. Οι μαθητές “διασκέδασαν” το μάθημα, καθώς δημιούργησαν και απόλαυσαν το δικό τους χυμό και στο τέλος της διδασκαλίας είχαν κατανοήσει πλήρως τη θεωρία.
Ο δάσκαλος της Ε΄ δημοτικού,
Ραφαήλ Ευθυμιάδης.