25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία
Γιατί αξίζει να κάνουμε μάθημα και εκτός τάξης

Γιατί αξίζει να κάνουμε μάθημα και εκτός τάξης

  • Νέα

Η Ελλάδα έχει θαυμάσιο κλίμα και καιρό.
Η επαρχία της είναι καταπράσινη, ευάερη, ευήλια, πλούσια και όμορφη.
5 λόγοι για να κάνουμε μάθημα έξω ύστερα και από τις εξελίξεις, με το COVID-19.

  1. Μαθαίνουμε πολύ περισσότερα από το εξωτερικό περιβάλλον και από τους διπλανούς μας παρά από τις σχολικές αίθουσες.
    Κοιτάζοντας το φυσικό περιβάλλον κατά τη μάθηση, η εκπαιδευτική διαδικασία εμπλουτίζεται. Η φύση είναι η ισχυρότερη πηγή γνώσης. Θέλουμε τα παιδιά μας να εξοικειωθούν με αυτήν και τα έμβια όντα της, να καταλάβουν πώς λειτουργεί ο κόσμος στον οποίον ζουν και να τον αγαπήσουν.
  2. Το να μαθαίνεις «κάνοντας» αποτελούσε πάντα ισχυρή μέθοδο εκπαίδευσης.  Η σημασία της ενεργής ενασχόλησης με το κόσμο, με ενεργά projects, όχι μόνο με θεωρίες, και πολλά λόγια, αλλά με το να βάζεις τις θεωρίες και τις ιδέες σε πράξεις, είναι σπουδαία εκπαιδευτική διαδικασία.
  3. Η περιέργεια, αυτό πραγματικά κινητοποιεί την επιτυχία. Τα παιδιά, κατά την διαδικασία της μάθησης, προσπαθούν να γεμίσουν κενά με απορίες για το πώς λειτουργεί ο κόσμος γύρω τους. Αυτό μπορεί να γίνει πολύ καλύτερα και εκτός τάξης σε φυσικό περιβάλλον που θα δώσουν τις περισσότερες απαντήσεις στην περιέργειά τους.
  4. Τα παιδιά είναι βαθιά κοινωνικά πλάσματα. Αυτός είναι και ο λόγος που τα παιδιά μαθαίνουν πολύ καλύτερα το ένα από το άλλο, αλλά και ενώ παίζουν και συνεργάζονται. Η διαδικασία αυτή εκτός τάξης ανεβάζει τρομερά την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
  5. Η εκπαίδευση καταλαμβάνει μεγάλο μέρος του χρόνου των παιδιών, είναι σημαντικό να γίνεται με τρόπο ευχάριστο. «Αυτά είναι τα παιδικά τους χρόνια –είναι τα μόνα παιδικά χρόνια που θα έχουν», λέει χαρακτηριστικά ο Sir Robinson και το να βρίσκονται τα παιδιά έξω είναι διασκεδαστικό, το να δουλεύουν και να παίζουν μαθαίνοντας είναι για εκείνα απολαυστικό, δίνει ποιότητα στη ζωή τους και στις εμπειρίες τους και είναι πολύ σημαντικότερο από το να γράφουν τεστ και να ανησυχούν για τους βαθμούς.

Όλα τα στοιχεία, εξάλλου, δείχνουν, ότι οι πιο δραστήριες μορφές μάθησης ενθαρρύνουν και βελτιώνουν τα αποτελέσματα των εξετάσεων. Ο κυριότερο όμως λόγος είναι για τη φύση, την ποιότητα και την χαρά της ίδιας της παιδικότητας.
«Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, σκεφτείτε να αφιερώσετε λίγο παραπάνω χρόνο στην εκπαιδευτική διαδικασία εκτός τάξης με τους μαθητές σας», καταλήγει ο Sir Robinson.

Στο ΑΞΙΟΝ το ακολουθούμε 12 χρόνια τώρα. Έχουμε τη δυνατότητα. Τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά.

Αυτή τη χρονιά είναι περισσότερο απαραίτητο.
Καλή μας σχολική χρόνια.

Κλείσιμο Μενού