Δ Δημοτικού - 15 Οκτωβρίου 2019
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Booklet: εργ. 3 σελ. 2, εργ. 7,8 σελ. 4 και εργ. 9,10 σελ. 5
ΑΓΓΛΙΚΑ
- Ορθογραφία
- GR B σελ. 10-12, 14-15
- ST B σελ. 20 video
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΩΡΑ
Εισαγωγή στο νέο λογοτεχνικό: Το καπλάνι της βιτρίνας, Α. Ζέη
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
Kursbuch s12.13
ΓΑΛΛΙΚΑ
- Ανάγνωση κεφ. 1 μαθ. 1 (φυλλάδιο)
- ορθογραφία λέξεις σελ. 14 (βιβλίο)
- το ρήμα ‘ονομάζομαι”
- τα σχολικά υλικά (φυλλάδιο)
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Εισαγωγή στο γεωγραφικό διαμέρισμα της Ηπείρου.
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- Booklet: εργ. 12 σελ. 5, εργ. 13 σελ. 6 και εργ. 17 σελ. 7
- 17/10 θα γράψετε το κριτήριο αξιολόγησης της ενότητας 1
ΑΓΓΛΙΚΑ
Για 21-22/10:
- Companion σελ. 9 από “describe μέχρι frog”: copy and dictation
- Από GR B σελ. 13 να κλίνω το “have got” σε κατάφαση, ερώτηση, άρνηση
- WB σελ. 12-13
- ST B σελ. 18, 19 exs 4-5
Για Παρασκευή 18/10:
- Να φέρετε μόνο το companion
- Comp. σελ. 10 exs A +B
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΩΡΑ
Το καπλάνι της βιτρίνας, Α. Ζέη: Να διαβάσετε μέχρι τη σελίδα 50
ΓΑΛΛΙΚΑ
- Αντιγραφή κεφ. 1 μαθ. 1 διάλογοι 1,2,3 από το φυλλάδιο
- ορθογραφία κεφ. 1 μαθ.1 τον διάλογο 1 από το φυλλάδιο
- ανάγνωση σελ. 22 (βιβλίο)
- ασκ. 5,6,7 σελ. 8-9 και ασκ. 1. σελ. 9 (τετράδιο)
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
- Arbeitsbuch s.4 (3), s. 5(6.7),s.6 (9),s. 7 (10)
- Glossar s. 8 (wie heist du denn?-Wie bitte?)
- Επανάληψη τους αριθμούς για ορθογραφία 0-20