25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Δ Δημοτικού - 15 Οκτωβρίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Booklet: εργ. 3 σελ. 2, εργ. 7,8 σελ. 4 και εργ. 9,10 σελ. 5

ΑΓΓΛΙΚΑ

  • Ορθογραφία
  • GR B σελ. 10-12, 14-15
  • ST B σελ. 20 video

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΩΡΑ

Εισαγωγή στο νέο λογοτεχνικό: Το καπλάνι της βιτρίνας, Α. Ζέη

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

Kursbuch s12.13

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • Ανάγνωση κεφ. 1 μαθ. 1 (φυλλάδιο)
  • ορθογραφία λέξεις σελ. 14 (βιβλίο)
  • το ρήμα ‘ονομάζομαι”
  • τα σχολικά υλικά (φυλλάδιο)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Εισαγωγή στο γεωγραφικό διαμέρισμα της Ηπείρου.


Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Booklet: εργ. 12 σελ. 5, εργ. 13 σελ. 6 και εργ. 17 σελ. 7
  • 17/10 θα γράψετε το κριτήριο αξιολόγησης της ενότητας 1

ΑΓΓΛΙΚΑ

Για 21-22/10:

  • Companion σελ. 9 από “describe μέχρι  frog”: copy and dictation
  • Από GR B σελ. 13 να κλίνω το “have got” σε κατάφαση, ερώτηση, άρνηση
  • WB σελ. 12-13
  • ST B σελ. 18, 19 exs 4-5

Για Παρασκευή 18/10:

  • Να φέρετε μόνο το companion
  • Comp. σελ. 10 exs A +B

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΩΡΑ

Το καπλάνι της βιτρίνας, Α. Ζέη: Να διαβάσετε μέχρι τη σελίδα 50

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • Αντιγραφή κεφ. 1 μαθ. 1 διάλογοι 1,2,3 από το φυλλάδιο
  • ορθογραφία κεφ. 1  μαθ.1 τον διάλογο 1 από το φυλλάδιο
  • ανάγνωση σελ. 22 (βιβλίο)
  • ασκ. 5,6,7 σελ. 8-9 και ασκ. 1. σελ. 9 (τετράδιο)

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

  • Arbeitsbuch s.4 (3), s. 5(6.7),s.6 (9),s. 7 (10)
  • Glossar s. 8 (wie heist du denn?-Wie bitte?)
  • Επανάληψη τους αριθμούς για ορθογραφία 0-20
Κλείσιμο Μενού