25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Δ Δημοτικού - 5 Δεκεμβρίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

ΓΛΩΣΣΑ

  • Ορθογραφία- άσκηση
  • Τ.Ε.: εργ. 1,2,3,5,6 σελ. 55-56

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Τ.Ε.: εργ. 5,6,7 σελ. 15
  • Πρόβλημα στο πράσινο

ΙΣΤΟΡΙΑ

  • Β.Μ.: Κεφ. 17: Η μάχη των Θερμοπυλών σελ. 53-55
  • Τ.Ε.: εργ. 1,2,3 σελ. 24

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • ανάγνωση σελ. 18 (φυλλάδιο)
  • ανάγνωση σελ. 22 (φυλλάδιο)
  • ασκ. 1,2 σελ. 22 (βιβλίο) και ασκ. 6 σελ. 23 (βιβλίο)

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

ΓΛΩΣΣΑ

Τ.Ε.: εργ. 4 σελ. 56

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Πρόβλημα στο πράσινο τετράδιο: Ένας έμπορος είχε 1.250 μέτρα ύφασμα. Πούλησε τον Μάιο 385,6 μέτρα και τον Ιούνιο 726,75 μέτρα. Πόσα μέτρα ύφασμα του έμειναν;

ΙΣΤΟΡΙΑ

Διαβάζετε καλά το μάθημα: Β.Μ.: Κεφ. 17: Η μάχη των Θερμοπυλών σελ. 53-55

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

  • Glossar s. 22 (Aber das kann/ das nicht-quatcheu)
  • προτάσεις από το κίτρινο τετράδιο για ορθογραφία
  • Arbeitsbuch:  σ. 34,35(19), 36(21),37,38 (24,25), s. 41 (30)

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • Ορθογραφία σελ. 18 (φυλλάδιο)- διάλογος κεφ. 2 μαθ. 2
  • ασκ. 3,4 σελ. 18-19 και ασκ. 5 σελ. 20 (τετράδιο)
  • ανάγνωση σελ. 24 (βιβλίο)
  • αντιγραφή το ρήμα “παίζω” σελ. 19 (φυλλάδιο)
  • Να επιστρέψετε τα τεστ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

Παρακαλώ να φέρετε 7,10€ για το λογοτεχνικό.

Κλείσιμο Μενού