Δ Δημοτικού - 11 Οκτωβρίου 2019
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
ΓΛΩΣΣΑ
- Ορθογραφία-άσκηση
- Τ.Ε.: εργ. 2 σελ. 21, εργ. 3 σελ. 22
- Β.Μ.: Το ρήμα “κυλάω-ώ”, εργ. 6 σελ. 37-38
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- Τ.Ε.: 1η επανάληψη, εργ. 1,2,3,4,6 σελ. 20-21
- booklet: εργ. 1,2 σελ. 1, εργ. 6 σελ. 3
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
ΓΛΩΣΣΑ
- Αντιγραφή: Τ.Ε.: σελ. 22, εργ. 3: πρ. 3,8,10
- Ορθογραφία: Τ.Ε.: σελ. 22, εργ. 3: πρ. 2,6,7
- Τ.Ε.: εργ. 3 σελ. 25
- Διαβάζω την κλίση του ρήματος “κυλάω-ώ” από Β.Μ. σελ. 37
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- Τ.Ε.: εργ. 5 σελ. 21
- άσκηση στο πράσινο:
Γράψε ποιος αριθμός είναι:
- δεκαοκτώ χιλιάδες δεκαοκτώ:
- ο επόμενος του 19.999:
- 10.000+8.050:
- έχει 15Χ και 30Μ:
- 20.000-400:
- Την Πέμπτη 17/10 θα γράψουμε κριτήριο αξιολόγησης στην ενότητα 1. Κάνετε επανάληψη διαβάζοντας τις ασκήσεις που έχουμε λύσει στο Τ.Ε. και το πράσινο τετράδιο.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
- Παρακαλώ να φέρετε 11,50€ για το νέο μας λογοτεχνικό “Το καπλάνι της βιτρίνας, Α. Ζέη”
- Παρακαλώ να φέρετε υπογεγραμμένα τα ατομικά δελτία υγείας
- Να επιστρέψετε υπογεγραμμένα τα κριτήρια αξιολόγησης της γλώσσας
- Καλό Σαββατοκύριακο!