25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Δ Δημοτικού - 11 Οκτωβρίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

ΓΛΩΣΣΑ

  • Ορθογραφία-άσκηση
  • Τ.Ε.: εργ. 2 σελ. 21, εργ. 3 σελ. 22
  • Β.Μ.: Το ρήμα “κυλάω-ώ”, εργ. 6 σελ. 37-38

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Τ.Ε.: 1η επανάληψη, εργ. 1,2,3,4,6 σελ. 20-21
  • booklet: εργ. 1,2 σελ. 1, εργ. 6 σελ. 3

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

ΓΛΩΣΣΑ

  • Αντιγραφή: Τ.Ε.: σελ. 22, εργ. 3: πρ. 3,8,10
  • Ορθογραφία: Τ.Ε.: σελ. 22, εργ. 3: πρ. 2,6,7
  • Τ.Ε.: εργ. 3 σελ. 25
  • Διαβάζω την κλίση του ρήματος “κυλάω-ώ” από Β.Μ. σελ. 37

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Τ.Ε.: εργ. 5 σελ. 21
  • άσκηση στο πράσινο:

Γράψε ποιος αριθμός είναι:

  1. δεκαοκτώ χιλιάδες δεκαοκτώ:
  2. ο επόμενος του 19.999:
  3. 10.000+8.050:
  4. έχει 15Χ και 30Μ:
  5. 20.000-400:
  • Την Πέμπτη 17/10 θα γράψουμε κριτήριο αξιολόγησης στην ενότητα 1. Κάνετε επανάληψη διαβάζοντας τις ασκήσεις που έχουμε λύσει στο Τ.Ε. και το πράσινο τετράδιο.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Παρακαλώ να φέρετε 11,50€ για το νέο μας λογοτεχνικό “Το καπλάνι της βιτρίνας, Α. Ζέη”
  • Παρακαλώ να φέρετε υπογεγραμμένα τα ατομικά δελτία υγείας
  • Να επιστρέψετε υπογεγραμμένα τα κριτήρια αξιολόγησης της γλώσσας
  • Καλό Σαββατοκύριακο!
Κλείσιμο Μενού