25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Β Δημοτικού - 14 Μαρτίου 2023

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Γράψαμε γνωστή και άγνωστη ορθογραφία.
  • Κάναμε εξάσκηση στην ανάγνωση.
  • Κάναμε εξάσκηση στην κλίση ουδετέρων.

Βιβλίο Μαθητή (Β.Μ)

  • σελ.  19- 20
  • Αντιγραφή:

Μια άσπρη βαρκούλα μέσα στο κύμα,

ένα καβούρι κι ο αχινός,

κι όπου κι αν πας ο ήλιος σε βρίσκει

και για καπέλο σου ο ουρανός.

Τετράδιο Εργασιών (Τ.Ε)

  • Σελ. 39

Μαθηματικά

  • Ασκήσεις εξάσκησης στο πράσινο τετράδιο.

Βιβλίο μαθητή

  • Σελ. 128, ασκ. 1,2,3

Αγγλικά

activity book p. 38-40


Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

Βιβλίο Μαθητή (Β.Μ)

  • Ανάγνωση: σελ. 19
  • Ορθογραφία:

Μια άσπρη βαρκούλα μέσα στο κύμα,

ένα καβούρι κι ο αχινός,

κι όπου κι αν πας ο ήλιος σε βρίσκει

και για καπέλο σου ο ουρανός.

  • Eπίσης θα έχετε και την χθεσινή ορθογραφία, γιατί υπήρχαν πολλά λάθη!
    (σκουπίζω, πρασινίζω, σκονίζω, μυρίζω, στολίζω, κοιμίζω, πήζω, κελαρύζω, δακρύζω, αθροίζω, δανείζω)
  • Να κλίνω το ουσιαστικό “το πρόβλημα” σε ενικό και πληθυντικό αριθμό. (Κάποιοι το έκαναν ήδη.)

Την Δευτέρα 20/03 θα γράψουμε επαναληπτικό διαγώνισμα στην Γλώσσα.

Παρακαλώ να διαβάσετε καλά τα επίθετα, τα ουσιαστικά και τα ρήματα!!! Τις ασκήσεις που θα κάνουμε στα corpus και αυτά που θα γράψουμε στο τετράδιο γραφής!

Μαθηματικά

  • Ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο.

Αγγλικά

Ολοκληρώθηκε στην τάξη.

Παρατηρήσεις

  • Στο τετράδιο Αντιγραφής έχουμε μοιράσει τα ποιήματα μας για την 25η Μαρτίου.

Παρακαλώ να τα μάθετε απέξω, ώστε να ξεκινήσουμε τις πρόβες !

  • Με αφορμή τα μαθήματα μας στην γλώσσα αποφασίσαμε να φτιάξουμε την δική μας σχολική εφημερίδα. Οι αρμοδιότητες που έχετε να κάνετε:

Φώτης- Ζεϊνέπ : Σκεφτείτε και γράψτε σε ένα φύλλο χαρτί ερωτήσεις που θα μπορούσαμε να κάνουμε στον κ. Λίτσα σχετικά με το σχολείο μας! (Μέχρι την Τετάρτη, έτσι ώστε να ξεκινήσετε την διαδικασία της συνέντευξης)

Βασίλης- Ντεφνέ: Σκεφτείτε και γράψτε σε ένα φύλλο χαρτί σε τι βοηθάει η δεντροφύτευση στο περιβάλλον (συμβουλευτείτε και το βιβλίο της Μελέτης και αυτά που έχουμε πει στο σχολείο).

Σετσκίν: Διάλεξε ένα ζώο που είναι υπό εξαφάνιση και γράψε μερικά χαρακτηριστικά.
π.χ. Όνομα, τροφή, μέρος που το συναντάμε, από τι κινδυνεύει,  τι πρέπει να προσέχουμε εμείς σαν άνθρωποι για να μην εξαφανιστεί (Συμβουλέψου το βιβλίο της Μελέτης και την αφίσα που φτιάξαμε στο σχολείο).

Εμινέ: Να βρεις μία παραδοσιακή συνταγή.

Μίμη – Ελίφ:
Ελίφ γράψε σε ένα χαρτί (αν θες μπορείς να φτιάξεις και ένα κολάζ) τις τροφές που πρέπει να τρώμε κάθε μέρα. μήνα, εβδομάδα.
Μίμη γράψε σε ένα φύλλο χαρτί τα οφέλη της υγιεινής διατροφής.

Δήμητρα: Να βρεις (2) αινίγματα,(2) παροιμίες.

Μίρα- Αμέλια: Να βρείτε πληροφορίες για μία χώρα της Ευρώπης. Η χώρα σας είναι η Ελλάδα. (Πρωτεύουσα, γλώσσα , μεγάλες πόλεις, ιστορικό μνημείο, παραδοσιακό φαγητό)

Ασημίνα(Ε-ΣΤ) – Σαχρά(Γ-Δ) Δωρόθεος(Α-Β):
Δίπλα από τα ονόματα σας αναγράφεται η τάξη στην οποία θα πάρετε συνέντευξη του μήνα. Γράψτε σε ένα φύλλο χαρτί σχετικές ερωτήσεις μέχρι την Τετάρτη.
Ασημίνα η εκδρομή είναι: Αθήνα(ΣΤ),
Σαχρά η εκδρομή είναι: Το εργοστάσιο Ανακύκλωσης & Μονάδα γάλακτος Ροδόπης (Γ-Δ)
Δωρόθεε η εκδρομή είναι: Κόσυνθος (Α)

Η εφημερίδα θα τυπωθεί την Πέμπτη  23/03, ώστε να έχουν γυρίσει και οι συμμαθητές μας από την Αθήνα για να πάρουμε την συνέντευξη. Μην ξεχνάτε είμαστε μια μεγάλη ομάδα, συνεργαζόμαστε και βοηθάμε ο ένας τον άλλον. Τα άρθρα που έχουν δύο δημοσιογράφους στα διαλείμματα ανταλλάζετε απόψεις και ιδέες !

Όποιος θέλει μπορεί να εκτυπώσει φωτογραφίες ή να μου τις στείλει στο mail.

  • Παρακαλώ να κοιτάτε ΟΛΟΙ τα καθήκοντα και τι έχετε για την επόμενη μέρα. Να διαβάζετε πολύ καλά τη γνωστή ορθογραφία και την ανάγνωση. Επίσης, να έχετε καθημερινά μαζί σας το τετράδιο της ορθογραφίας και της αντιγραφής!!!
  • Γράψαμε επαναληπτικό στην Γλώσσα.

Παρακαλώ να επιστραφεί υπογεγραμμένο από τον γονέα!!!(Δήμητρα)

email: konstantinavoulki@gmail.com

Κλείσιμο Μενού