25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Β Δημοτικού - 9 Ιανουαρίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

Ορθογραφία: (Κάθε φορά που μπουμπουνίζει, δηλώνω στη μαμά μου ότι φοβάμαι τις αστραπές και την αγκαλιάζω. Μετά τη βροχή, φοράω το μπουφάν μου και πάω στην πλατεία για να δω το ουράνιο τόξο.) και το ρήμα “είμαι”

Β.Μ. σελ. 27-29

Τ.Ε. σελ. 66-67

 

Μαθηματικά

Β.Μ. 22 “Αναλύω αριθμούς μέχρι το 100. Εισαγωγή στην προπαίδεια.” σελ. 59

Τ.Ε. 22 “Αναλύω αριθμούς μέχρι το 100. Εισαγωγή στην προπαίδεια.” σελ. 18

Γράψαμε στο πράσινο τετράδιο την προπαίδεια του 4.

Αγγλικά

Pupil’s: page 40-41

Companion: page 67-68


Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

Ορθογραφία: Από το Τ.Ε. σελ. 67 (Ασκ. 6 με βάση το λεξικό) τα παραδείγματα των λέξεων μολύβι, χαρά και μικρός.

 

  • Παρακαλώ να γράφουν τα παιδιά στο τετράδιο γραφής την ημερομηνία της επόμενης μέρας και τη λέξη ορθογραφία.
  • Αύριο να έχουν όλοι μαζί τους πάλι το σχολικό λεξικό.

 

 

Μαθηματικά

Στο πράσινο τετράδιο να γράψουν από 2 φορές την προπαίδεια του 4 και να την μάθουν πολύ καλά.

Αγγλικά

Companion: page 67 Διαβάζω το ρήμα “can”

page 23, Ορθογραφία το 1ο πινακάκι

Activity: page 32-33, ex. 1, 2, 3

+ Ανάγνωση το μάθημα με το e-book (pupil’s, page 40).

Κλείσιμο Μενού