Β Δημοτικού - 28 Νοεμβρίου 2018
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
Β.Μ. σελ. 10-11
Αντιγραφή: Β.Μ. σελ. 10-11, (Στο περιγιάλι το κρυφό κι άσπρο σαν περιστέρι. – Τη δροσιά κάνει να λάμπει σαν διαμάντι στα κλαριά. – Η λίμνη φαντάζει σαν ασημένιος κάμπος.)
Corpus επαναληπτικών ασκήσεων της γλώσσας σελ. 19 – 20
Μαθηματικά
Β.Μ. 17 “Υπολογίζω με πολλούς τρόπους μέχρι το 100. Εισαγωγή στην προπαίδεια.” σελ. 49
Τ.Ε. 17 “Υπολογίζω με πολλούς τρόπους μέχρι το 100. Εισαγωγή στην προπαίδεια.” σελ. 8
Αγγλικά
Pupil’s: page 27-28
Companion: page 62
Λογοτεχνική ώρα
Ανάλυση των πρώτων 3 σελίδων του βιβλίου.
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
Ορθογραφία: Β.Μ. σελ. 10-11, (Στο περιγιάλι το κρυφό κι άσπρο σαν περιστέρι. – Τη δροσιά κάνει να λάμπει σαν διαμάντι στα κλαριά. – Η λίμνη φαντάζει σαν ασημένιος κάμπος.)
Ανάγνωση: τα 4 κειμενάκια Β.Μ. σελ. 10-11
- να διαβάσουν όλοι οι μαθητές το ρήμα “είμαι” και τα αντίθετα κι τα συνώνυμα που κάναμε χθες.
- Να γράφουν όλοι οι μαθητές στο τετράδιο Γραφής, την ημερομηνία της επόμενης ημέρας και τη λέξη ορθογραφία ώστε να είναι προετοιμασμένα τα τετράδια.
Αγγλικά
Activity: page 21, ex. 4
Companion: page 15, Αντιγραφή και Ορθογραφία 3.8, 3.9, 3.10, 3.11, 3.14, 3.15
Παρατηρήσεις
- Να μάθουν όλοι οι μαθητές ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τα λόγια τους για το Χριστουγεννιάτικο θεατρικό (“Το κοριτσάκι με τα σπίρτα”), διότι ξεκίνησαν οι πρόβες.
- Παρακαλούνται όλοι οι μαθητές να έχουν πάντοτε στην τσάντα τους μια ολόκληρη αλλαξιά ρούχων/εσωρούχων για οποιαδήποτε περίπτωση ανάγκης.
- Τις μέρες που βρέχει θα ήταν προτιμότερο τα παιδιά να φορούν κλειστά παπούτσια (μποτάκια, γαλότσες κλπ).
- Παρακαλώ να ντυθούν τα βιβλία: της Γλώσσας (β’ τεύχος) και το Τετράδιο Εργασιών των Μαθηματικών (β’τεύχος), αλλά να τα φέρνουν οπωσδήποτε μαζί τους όλοι οι μαθητές.
- Παρακαλώ, όσοι θα συμμετέχετε στην εκδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων στα Τρίκαλα – Μετέωρα (15-16/12) να φέρετε το ποσό που υπολείπεται (43ευρώ ανά άτομο).