25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Β Δημοτικού - 28 Νοεμβρίου 2018

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

Β.Μ. σελ. 10-11

Αντιγραφή: Β.Μ. σελ. 10-11, (Στο περιγιάλι το κρυφό κι άσπρο σαν περιστέρι. – Τη δροσιά κάνει να λάμπει σαν διαμάντι στα κλαριά. – Η λίμνη φαντάζει σαν ασημένιος κάμπος.)

Corpus επαναληπτικών ασκήσεων της γλώσσας σελ. 19 – 20

 

 

Μαθηματικά

Β.Μ. 17 “Υπολογίζω με πολλούς τρόπους μέχρι το 100. Εισαγωγή στην προπαίδεια.” σελ. 49

Τ.Ε.  17 “Υπολογίζω με πολλούς τρόπους μέχρι το 100. Εισαγωγή στην προπαίδεια.” σελ. 8

Αγγλικά

Pupil’s: page 27-28

Companion: page 62

Λογοτεχνική ώρα

Ανάλυση των πρώτων 3 σελίδων του βιβλίου.


Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

Ορθογραφία: Β.Μ. σελ. 10-11, (Στο περιγιάλι το κρυφό κι άσπρο σαν περιστέρι. – Τη δροσιά κάνει να λάμπει σαν διαμάντι στα κλαριά. – Η λίμνη φαντάζει σαν ασημένιος κάμπος.)

Ανάγνωση: τα 4 κειμενάκια Β.Μ. σελ. 10-11

  • να διαβάσουν όλοι οι μαθητές το ρήμα “είμαι” και τα αντίθετα κι τα συνώνυμα που κάναμε χθες.

 

  • Να γράφουν όλοι οι  μαθητές στο τετράδιο Γραφής, την ημερομηνία της επόμενης ημέρας και τη λέξη ορθογραφία ώστε να είναι προετοιμασμένα τα τετράδια.

Αγγλικά

Activity: page 21, ex. 4

Companion: page 15, Αντιγραφή και Ορθογραφία 3.8, 3.9, 3.10, 3.11, 3.14, 3.15

Παρατηρήσεις

  • Να μάθουν όλοι οι μαθητές ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τα λόγια τους για το Χριστουγεννιάτικο θεατρικό (“Το κοριτσάκι με τα σπίρτα”), διότι ξεκίνησαν οι πρόβες.

 

  • Παρακαλούνται όλοι οι μαθητές να έχουν πάντοτε στην τσάντα τους μια ολόκληρη αλλαξιά ρούχων/εσωρούχων για οποιαδήποτε περίπτωση ανάγκης.

 

  • Τις μέρες που βρέχει θα ήταν προτιμότερο τα παιδιά να φορούν κλειστά παπούτσια (μποτάκια, γαλότσες κλπ).

 

  • Παρακαλώ να ντυθούν τα βιβλία: της Γλώσσας (β’ τεύχος) και το Τετράδιο Εργασιών των Μαθηματικών (β’τεύχος), αλλά  να τα φέρνουν οπωσδήποτε μαζί τους όλοι οι μαθητές.

 

  • Παρακαλώ, όσοι θα συμμετέχετε στην εκδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων στα Τρίκαλα – Μετέωρα (15-16/12) να φέρετε το ποσό που υπολείπεται (43ευρώ ανά άτομο).
Κλείσιμο Μενού