25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Β Δημοτικού - 15 Ιουνίου 2020

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

Ορθογραφία: Ανθολόγιο “Ο μικρός κάστορας και η ηχώ” σελ. 103 (Από την άλλη άκρη… κι αυτή>>.)

Κλίνω το ρήμα: κρύβω (σε Ενεστώτα, Παρατατικό και Αόριστο)

Ανάγνωση: Ανθολόγιο “Ο μικρός κάστορας και η ηχώ” σελ. 101-103

Ανθολόγιο: “Ο σπουργίτης και το ουράνιο τόξο” σελ. 93-95

Αντιγραφή: Ανθολόγιο “Ο σπουργίτης και το ουράνιο τόξο” σελ. 94 (<<Αχ, τι ομορφιά!>>…… όνειρα ήταν.)

Μαθηματικά

Τ.Ε. 54 “Αναγνωρίζω τους τετραψήφιους αριθμούς” σελ. 36-37

Μελέτη Περιβάλλοντος

Β.Μ. 16 “Αθλητισμός και ψυχαγωγία” σελ. 133

Β.Μ. 16.1 “Ο αθλητισμός και οι Ολυμπιακοί Αγώνες” σελ. 133


Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

Ορθογραφία: Ανθολόγιο “Ο σπουργίτης και το ουράνιο τόξο” σελ. 94 (<<Αχ, τι ομορφιά!>>…… όνειρα ήταν.)

Ανάγνωση: Ανθολόγιο “Ο σπουργίτης και το ουράνιο τόξο” σελ. 93-94

Κλίνω τη φράση: το ουράνιο τόξο (σε όλες τις πτώσεις, σε Ενικό και πληθυντικό αριθμό)

 

(Για την Τετάρτη 17/6/2020!)

Παρατηρήσεις

Στα μαθήματα της γλώσσας και των μαθηματικών ολοκληρώσαμε τα βιβλία μαθητής καθώς και τα τετράδιο εργασιών (Β.Μ. και Τ.Ε.). Παρακαλώ να μην τα κουβαλάνε στην τσάντα μαζί τους τα παιδιά.

Παρακαλώ από δω και στο εξής να φέρνουν όλοι οι μαθητές τα corpus των ανάλογων μαθημάτων:

  • Όταν έχουμε γλώσσα, να φέρνουν ένα τετράδιο γραφής, το corpus επαναληπτικών ασκήσεων της γλώσσας, της γραμματικής, καθώς και το ανθολόγιο.
  • Όταν έχουμε μαθηματικά, να φέρνουν το πράσινο τετράδιο και το corpus επαναληπτικών ασκήσεων μαθηματικών (δ’ τεύχος)

 

Παρακαλώ να έχουν μαζί τους τα προσωπικά τους αντικείμενα (μπλοκ ζωγραφικής, μαρκαδόρους, κόλλες, ψαλίδια και ότι άλλο θεωρούν απαραίτητο).

Οπωσδήποτε να έχουν καθημερνά μαζί τους καπέλο, γυαλιά, αντηλιακό, καθώς και μια αλλαξιά ρούχα.

 

Καλή εβδομάδα!

 

Κλείσιμο Μενού