Β Δημοτικού - 11 Ιουνίου 2020
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
Ανθολόγιο: “Η κλώσα” σελ. 26-27
Αντιγραφή: Ανθολόγιο: “Η κλώσα” σελ. 27 (- Σωστά! …… θα τον αφήσω;)
Παραγωγή λόγου
Γράψαμε έκθεση με θέμα: “Περιγράφω την ιστορία της αγαπημένης μου ταινίας”
Μελέτη Περιβάλλοντος
Β.Μ. 14.2 “Τα μέσα Μαζικής Ενημέρωσης” σελ. 120-121
Β.Μ. 14.3 “Τι μάθαμε για τις μεταφορές και την επικοινωνία- ενημέρωση” σελ. 122
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
- Ορθογραφία: Ανθολόγιο: “Η κλώσα” σελ. 27 (- Σωστά! …… θα τον αφήσω;)
- Ανάγνωση: Ανθολόγιο: “Η κλώσα” σελ. 26-27
- Κλίνω τα ουσιαστικά: το πουλάκι, η κλώσα
Παρατηρήσεις
Παρακαλώ από δω και στο εξής να φέρνουν όλοι οι μαθητές τα corpus των ανάλογων μαθημάτων. Όταν έχουμε γλώσσα, να φέρνουν και το corpus της γραμματικής, καθώς και το ανθολόγιο.
Παρακαλώ να έχουν μαζί τους τα προσωπικά τους αντικείμενα (μπλοκ ζωγραφικής, μαρκαδόρους, κόλλες, ψαλίδια και ότι άλλο θεωρούν απαραίτητο), καπέλο, γυαλιά καθώς και μια αλλαξιά ρούχα.
Υπενθυμίζουμε ότι αύριο Παρασκευή θα σχολάσουμε στις 12.30.