Β Δημοτικού - 10 Απριλίου 2020
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
Β.Μ. 21 “Χρήσιμες οδηγίες” σελ. 43-47
Συζήτηση για τα έθιμα του Πάσχα στην πόλη μας.
Έλεγχος ασκήσεων από το Τ.Ε.
Μαθηματικά
Β.Μ. 44 “Λύνω προβλήματα με μεγάλους αριθμούς” σελ. 42-43
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
Για μετά το Πάσχα:
Στο axion.edu.gr/eclass θα βρείτε:
- Το 1ο τεύχος της εφημερίδας “Οι μικροί ρεπόρτερ” και ένα φύλλο εργασίας με διάφορες ασκήσεις της γλώσσας. Παρακαλώ να γραφτούν και οι 4 εργασίες στο μπλε τετράδιο γραφής.
- Ένα πλάνο για μια πασχαλινή συνταγή. Στο μπλε τετράδιο γραφής, παρακαλώ να γράψετε μια πασχαλινή συνταγή (φαγητό ή γλυκό) και να αναφέρετε τα υλικά, τα βήματα εκτέλεσης καθώς και τους χρόνους προετοιμασίας και ψησίματος.
Από τα βιβλία Β.Μ. και Τ.Ε:
- Β.Μ. Ανάγνωση όλα τα κειμενάκια της ενότητας 21 “Χρήσιμες οδηγίες”
- Τ.Ε. Ασκήσεις, 4, 5, 6, 7 σελ. 59-61
Λογοτεχνική ώρα
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Όροι του διαγωνισμού:
- Διαβάζουμε όσο το δυνατόν περισσότερα λογοτεχνικά βιβλία μπορούμε.
- Κρατάμε λίστα με τον τίτλο, το συγγραφέα και τις εκδόσεις του κάθε βιβλίου.
- Κάνουμε από μία ζωγραφιά για το καθένα από αυτά.
- Στην πίσω όψη της ζωγραφιάς γράφουμε τα στοιχεία του βιβλίου (τίτλος, συγγραφέας, εκδόσεις) και από μια παράγραφο (5-6 σειρών) που να περιγράφει με λίγα λόγια την υπόθεση του βιβλίου (χωρίς να αποκαλύψουμε το τέλος!).
(Ο διαγωνισμός θα λήξει με την επιστροφή μας στο σχολείο!)
Μαθηματικά
Για μετά το Πάσχα:
- Από το Τ.Ε. μαθηματικών τεύχος δ’ που θα βρείτε στο ΑΞΙΟΝe-learning στο axion.edu.gr/eclass , θα κάνετε τις ασκήσεις από τις σελίδες 10-11 και 12-13 (είτε εκτυπώνοντας τις σελίδες, είτε αντιγράφοντάς τα στο τετράδιο μαθηματικών). Αφού τις λύσετε παρακαλώ να βγάλετε φωτογραφία τις λύσεις και να τις στείλετε στη συνομιλία της πρώτης σύσκεψης μετά τις διακοπές ή στο e-mail της δασκάλας σας.
Παραγωγή λόγου
Για μετά το Πάσχα:
- Στο ΑΞΙΟΝe-learning στο axion.edu.gr/eclass , στο φάκελο της γλώσσας θα βρείτε δύο θέματα για έκθεση.
- Περιγράφω πώς είναι η φύση την άνοιξη
- Πώς πέρασα τις διακοπές του Πάσχα
Παρακαλώ να έχετε ως βοηθητικό πλάνο τις ερωτήσεις 1-4 του κάθε θέματος. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το βοηθητικό λεξιλόγιο για την κάθε έκθεσή σας.
Παρακαλώ να γράψουν όλοι οι μαθητές και τις δύο εκθέσεις στο κίτρινο ή στο μπλε τετράδιο.
Παρατηρήσεις
Μην ξεχνάτε!
Πλένουμε συχνά τα χέρια μας, τρώμε υγιεινά και φροντίζουμε τον εαυτό μας και την οικογένειά μας!
Μένουμε σπίτι για την ασφάλειά μας!
Καλό Πάσχα σε όλους με υγεία!