25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

ΣΤ Δημοτικού - 5 Οκτωβρίου 2021

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

Β.Μ.:

  • σελίδα: 32, ανάγνωση και κατανόηση κειμένου
  • σελίδα 33, ασκήσεις 1 και 2

Corpus:

  • σελίδα 2, “Ο ρόλος του επιθέτου”, “Επιθετικοί προσδιορισμοί”
  • σελίδα 3, “Πώς δηλώνουμε τόπο – τοπικοί προσδιορισμοί”
  • σελίδα 10, άσκηση 3
  • σελίδα 11, ασκήσεις 4 και 5

 

Μαθηματικά

8. Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις

σελίδα 32, θεωρία και εφαρμογές 1,2

σελίδα 33, εφαρμογές 3, 4 και άσκηση 2

σελίδα 34, ασκήσεις 3, 5, 9 και 12

Γαλλικά

  • Έλεγχος καθηκόντων
  • Τα ρήματα αισθήσεων

Γερμανικά

  • Γράψαμε τα ρήματα με δοτική gefallen, schmecken, helfen

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

Τ.Ε. σελίδα 23, άσκηση 4 (από το κείμενο στη σελίδα 22)

Μαθηματικά

σελίδες 32-33, να διαβάσετε καλά τη θεωρία και τις εφαρμογές

σελίδα 33, άσκηση 1

σελίδα 34, ασκήσεις 4, 10 και 11

Γαλλικά

  • Να αντιγράψετε στο τετράδιο αντιγραφής και να μάθετε για ορθογραφία τα παρακάτω ρήματα :
  1. J’ai faim = πεινάω
  2. J’ai soif = διψάω
  3. J’ai froid = κρυώνω
  4. J’ai chaud = ζεσταίνομαι
  5. J’ai sommeil = νυστάζω
  6. J’ai peur = φοβάμαι
  7. J’ai besoin = έχω ανάγκη
  8. J’ai envie = επιθυμώ
  • Να διαβάσετε το BD της σελίδας 23 του βιβλίου και να κάνετε έπειτα τις ασκήσεις 1/2/3/4 στη σελίδα 17 του cahier d’activités

 

Γερμανικά

  • Να διαβάσετε τα ρήματα με δοτική gefallen, schmecken,helfen
  • Kursbuch: ανάγνωση κείμενο 4α σελ.33
  • Arbeitsbuch: ασκ.6α σελ.42, ασκ.8 σελ.43, ασκ.14 σελ.48
  • Glossar: σελ.20-21 ορθογραφία και 1 φορά αντιγραφή (οι λέξεις είναι οι εξής: Die Überschrift, der Rollstuhl, gehen, das Experiment, die Taschenlampe, die Wand, kennen, eigentlich, die Antwort, schicken, mitmachen, seitdem)

Παρατηρήσεις

Την Τρίτη 12/10 θα γράψουμε Επαναληπτικό στη Γλώσσα (1η και 2η Ενότητα) 

Κλείσιμο Μενού