25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

ΣΤ Δημοτικού - 24 Σεπτεμβρίου 2024

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Μαθηματικά

  • Β.Μ. Κεφ. 7: “Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών” σελ. 26-31 ασκήσεις: 6 (ε, στ), 7 (ε, στ), 8 (ε, στ), 9 (ε, στ)

Αγγλικά

Student’s Book: p. 4 – 7

Grammar theory

Φυσικά

Τ.Ε. Ε’ Δημοτικού:

ΜΗΧΑΝΙΚΗ

  • ΦΕ4: “Πώς μετράμε τη δύναμη” σελ. 174-176

Ιστορία

  • Β.Μ. Κεφ. 3: “Η Αμερικανική και Γαλλική Επανάσταση” σελ. 20-23

Γερμανικά

  • Ορθογραφία
  • Επανάληψη στην γραμματική

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Μαθηματικά

  • Β.Μ. σελ. 29-30 ασκήσεις: 6 (γ, δ), 7 (γ, δ), 8 (γ, δ), 9 (γ, δ)

Αγγλικά

Ολοκληρώθηκε στην τάξη.

Companion: p. 4 Spelling

Workbook: p. 4 – 5 exercises

Grammar : p. 98 – 99 Study

Φυσικά

  • Τ.Ε. σελ. 176 ασκήσεις: 1, 2

Ιστορία

Ερωτήσεις Κατανόησης (Ενότητα Α/Κεφ. 3):

  • Για ποιον λόγο οι Άγγλοι άποικοι της Αμερικής δυσφορούσαν
    απέναντι στην Αγγλία;
  • Ποιες ήταν οι βασικές αρχές της Διακήρυξης της Ανεξαρτησίας;
  • Σε πόσες, και ποιες, τάξεις ήταν χωρισμένη η γαλλική κοινωνία
    του 18ου αιώνα;
  • Τι δικαιώματα και υποχρεώσεις είχε η κάθε τάξη;
  • Πότε ξεκίνησε η Γαλλική Επανάσταση; Ποια ήταν η πρώτη
    σημαντική νίκη των επαναστατών;
  • Από πόσα στάδια πέρασε η Επανάσταση;
  • Τι ενέργειες έκαναν οι επαναστάτες κατά το πρώτο στάδιο;
  • Ποιο ήταν το γενικό χαρακτηριστικό του δευτέρου σταδίου της
    Επανάστασης;
  • Ποιος κυβέρνησε κατά το τρίτο στάδιο; Ποια ήταν η πορεία της
    διακυβέρνησής του;

Γερμανικά

  • Arbeitsbuch: ασκ.6-7-8 σελ.8
  • Να διαβάσετε τα Modal Verben können, müssen, mögen, wollen και τα ρήματα sein, haben

Παρατηρήσεις

  • Την Τετάρτη, θα επισκεφτούμε το οινοποιείο «Κελάρι διαλεκτό-ΚΤΗΜΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ». Να έχετε μαζί σας μια μικρή τσάντα με τα απαραίτητα νερό, φαγητό, καπέλο). Τα κινητά δεν επιτρέπονται. Μοιράστηκαν Υπεύθυνες Δηλώσεις. Παρακαλώ, να επιστραφούν υπογεγραμμένες.
Κλείσιμο Μενού