ΣΤ Δημοτικού - 18 Οκτωβρίου 2022
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γερμανικά
- Ορθογραφία και διόρθωση ασκήσεων
- Γράψαμε τις προσωπικές αντωνυμίες στο α’+β’ ενικό
- Επανάληψη στα χωριζόμενα ρήματα
Γαλλικά
- Έλεγχος καθηκόντων
- Ασκήσεις γραμματικής πάνω στα ρήματα faire/aller
Γλώσσα
- Έλεγχος των ασκήσεων που είχαμε για το σπίτι
- Βιβλίο Μαθητή σελ 57 άσκηση 2β και
σελ 60 άσκηση 7β - Τετράδιο Εργασιών σελ 32 άσκηση 2
- Corpus σελ 13 άσκηση 6
Ιστορία
- Κεφάλαιο 5 – Η οικονομική ζωή
Βιβλίο Μαθητή σελ 44-45
Φυσική
- Έλεγχος των ασκήσεων που είχαμε για το σπίτι
- ΦΕ12 : Ανανεώσιμες και μη πηγές ενέργειας
Τετράδιο Εργασιών σελ 45-46
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γερμανικά
- Να διαβάσετε τα χωριζόμενα ρήματα και τις προσωπικές αντωνυμίες στο α’+β’ ενικό
- Kursbuch: ανάγνωση κείμενο 4α σελ.25
- Arbeitsbuch: ασκ.6-8-9 σελ.30
- Glossar: ορθογραφία και 1 φορά αντιγραφή σελ.15 ( οι λέξεις είναι οι εξής: die Bauchschmerzen, die Zahnschmerzen, die Halsschmerzen, wie geht es dir, schlecht, mir ist langweilig, austauschen, erklären, entschuldigen, denn, krank, das Fieber)
Γαλλικά
- Ορθογραφία τις λέξεις 21-28 σελ. 75 του CD
- Ασκήσεις 5/6/7 σελ. 46 και 1 σελ. 47 του CA
Γλώσσα
- Τετράδιο Εργασιών σελ 35 άσκηση 5
Ιστορία
Κεφάλαιο 5 – Η οικονομική ζωή
Βιβλίο Μαθητή σελ 44-45
Στο κόκκινο τετράδιο να απαντήσετε γραπτά στις παρακάτω ερωτήσεις :
- Δημήτρης, Κωνσταντίνος, Στέλλα :
Ποιοι λόγοι οδήγησαν στη σταδιακή παρακμή της Οθωμανικής αυτοκρατορίας; - Άγγελος, Εδά, Νίκος :
Ποιοι παράγοντες ωφέλησαν τους Έλληνες από την παρακμή της Οθωμανικής αυτοκρατορίας; - Αγνή, Αδά, Αρδά :
Τι βελτίωσε τη θέση των Ελλήνων παραμονές της Μεγάλης Επανάστασης του 1821;
Φυσική
- Τετράδιο Εργασιών σελ 46 άσκηση 2
Παρατηρήσεις
- Σήμερα την 7η ώρα πραγματοποιήθηκε ομιλία για τον Μακεδονικό Αγώνα από την εκπαιδευτικό του σχολείου μας Πετρίνα Μπαγκή.
- Αύριο Τετάρτη 19/10 το πρώτο δίωρο θα κάνουμε Μαθηματικά, αντι για Γλώσσα. Μην ξεχάσετε την άσκηση που έχετε για το σπίτι.
- Την Τρίτη 25/10 θα γράψουμε επαναληπτικό διαγώνισμα Φυσικής στην Ενότητα “Ενέργεια”.