ΣΤ Δημοτικού - 18 Μαρτίου 2025
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Μαθηματικά
- Β.Μ. “5ο Επαναληπτικό” σελ. 165-166 ασκήσεις: 9, 10, 12
Αγγλικά
Φυσικά
ΦΩΣ
- Τ.Ε. ΦΕ5: “Πώς βλέπουμε” σελ. 158
Ιστορία
- Β.Μ. Κεφ. 3: “Επαναστατικά κινήματα στη Μακεδονία και την Κρήτη” σελ. 158-161
Γερμανικά
- Ορθογραφία και διόρθωση ασκήσεων
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Μαθηματικά
- Β.Μ. σελ. 166 ασκήσεις: 14, 15
Αγγλικά
Ολοκληρώθηκε στην τάξη.
Φυσικά
- Την Πέμπτη θα γράψουμε ένα σύντομο ΤΕΣΤ στην ενότητα ΦΩΣ.
Ιστορία
Ερωτήσεις Κατανόησης (Ενότητα Δ/Κεφ. 3):
- Παρά την αποτυχία του, το επαναστατικό κίνημα του 1878 ποια
θετική συνέπεια είχε για την Μακεδονία; - Ποια ήταν τα γεγονότα της επανάστασης του 1866 στην Κρήτη, και του ολοκαυτώματος του Αρκαδίου;
- Ποιες ήταν οι συνέπειες, θετικές και αρνητικές, των εξεγέρσεων
του 1896 σε Κρήτη και Μακεδονία; - Για ποιον λόγο, νομίζετε, το ελληνικό κράτος ήταν υποχρεωμένο να κρατά ουδέτερη στάση απέναντι στις εξεγέρσεις των Κρητών και των Μακεδόνων;
Γερμανικά
- Να διαβάσετε τα ρήματα werden-wissen και τα ρήματα sein-haben στον παρατατικό
- Φυλλάδιο: ασκ.5a+b+c σελ.41
Παρατηρήσεις
- Αύριο, να έχετε μαζί σας μόνο τα Μαθηματικά.
- Αύριο, οι μαθήτριες που θα συμμετάσχουν στους σχολικούς αγώνες βόλεϊ, θα πρέπει να παραβρίσκονται στις 08:30 στο Γήπεδο της Ασπίδας. Από εκεί θα περάσει αργότερα το σχολικό, το οποίο θα τις παραλάβει και θα τις φέρει στο θέατρο, ώστε να παρακολουθήσουν την παράσταση.
- Να επιστρέψετε τις Υπεύθυνες Δηλώσεις για τον διαγωνισμό του Καζαντζάκη υπογεγραμμένες από τους γονείς.
- Παρακαλώ πολύ, να βρείτε όσα διαγωνίσματα και τεστ έχετε στο σπίτι και να τα επιστρέψετε στο σχολείο υπογεγραμμένα από τους γονείς.