25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

ΣΤ Δημοτικού - 18 Μαρτίου 2025

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Μαθηματικά

  • Β.Μ. “5ο Επαναληπτικό” σελ. 165-166 ασκήσεις: 9, 10, 12

Αγγλικά

Φυσικά

ΦΩΣ

  • Τ.Ε. ΦΕ5: “Πώς βλέπουμε” σελ. 158

Ιστορία

  • Β.Μ. Κεφ. 3: “Επαναστατικά κινήματα στη Μακεδονία και την Κρήτη” σελ. 158-161

Γερμανικά

  • Ορθογραφία και διόρθωση ασκήσεων

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Μαθηματικά

  • Β.Μ. σελ. 166 ασκήσεις: 14, 15

Αγγλικά

Ολοκληρώθηκε στην τάξη.

Φυσικά

  • Την Πέμπτη θα γράψουμε ένα σύντομο ΤΕΣΤ στην ενότητα ΦΩΣ.

Ιστορία

Ερωτήσεις Κατανόησης (Ενότητα Δ/Κεφ. 3):

  • Παρά την αποτυχία του, το επαναστατικό κίνημα του 1878 ποια
    θετική συνέπεια είχε για την Μακεδονία;
  • Ποια ήταν τα γεγονότα της επανάστασης του 1866 στην Κρήτη, και του ολοκαυτώματος του Αρκαδίου;
  • Ποιες ήταν οι συνέπειες, θετικές και αρνητικές, των εξεγέρσεων
    του 1896 σε Κρήτη και Μακεδονία;
  • Για ποιον λόγο, νομίζετε, το ελληνικό κράτος ήταν υποχρεωμένο να κρατά ουδέτερη στάση απέναντι στις εξεγέρσεις των Κρητών και των Μακεδόνων;

Γερμανικά

  • Να διαβάσετε τα ρήματα werden-wissen και τα ρήματα sein-haben στον παρατατικό
  • Φυλλάδιο: ασκ.5a+b+c σελ.41

Παρατηρήσεις

  • Αύριο, να έχετε μαζί σας μόνο τα Μαθηματικά.
  • Αύριο, οι μαθήτριες που θα συμμετάσχουν στους σχολικούς αγώνες βόλεϊ, θα πρέπει να παραβρίσκονται στις 08:30 στο Γήπεδο της Ασπίδας. Από εκεί θα περάσει αργότερα το σχολικό, το οποίο θα τις παραλάβει και θα τις φέρει στο θέατρο, ώστε να παρακολουθήσουν την παράσταση.
  • Να επιστρέψετε τις Υπεύθυνες Δηλώσεις για τον διαγωνισμό του Καζαντζάκη υπογεγραμμένες από τους γονείς.
  • Παρακαλώ πολύ, να βρείτε όσα διαγωνίσματα και τεστ έχετε στο σπίτι και να τα επιστρέψετε στο σχολείο υπογεγραμμένα από τους γονείς.
Κλείσιμο Μενού