25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

ΣΤ Δημοτικού - 11 Οκτωβρίου 2022

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γερμανικά

  • Ορθογραφία και διόρθωση ασκήσεων
  • Γράψαμε ρήματα και εκφράσεις που συνοδεύονται απο δοτική και τις προσωπικές αντωνυμίες α’+β’ προσώπου

Γαλλικά

  • Έλεγχος καθηκόντων
  • Ασκήσεις γλωσσικής κατανόησης

Γλώσσα

  • Γράψαμε επαναληπτικό διαγώνισμα στις Ενότητες 1 και 2.

 

  • Παρουσιάσαμε στην τάξη τις πληροφορίες που βρήκαμε για τις λίμνες της Ελλάδας.

 

  • “Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε τη θάλασσα”
    Βιβλίο Μαθητή σελ 47

Ιστορία

  • Διαβάσαμε τις απαντήσεις που ετοιμάσαμε στο κόκκινο τετράδιο
  • Κεφάλαιο 4 – Οι Κλέφτες και οι Αρματολοί
    Βιβλίο Μαθητή σελ 40-41
  • Παρακολουθήσαμε βίντεο για τους Κλέφτες και τους Αρματολούς

Φυσική

  • Έλεγχος των ασκήσεων που είχαμε για το σπίτι
  • ΦΕ8 : Οι ορυκτοί άνθρακες ως πηγή ενέργειας
    Τετράδιο Εργασιών σελ 37-38
  • ΦΕ9 : Φυσικό αέριο – Ένα πολύτιμο αέριο
    Τετράδιο Εργασιών σελ 39-40

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γερμανικά

  • Να διαβάσετε τα ρήματα και τις εκφράσεις που συνοδεύονται απο δοτική και τις προσωπικές αντωνυμίες α’+β’ προσώπου
  • Kursbuch: ανάγνωση κείμενο 1α σελ.24
  • Arbeitsbuch: ασκ.1-2 σελ.28, ασκ.3-4-5 σελ.29
  • Glossar: ορθογραφία και 1 φοράαντιγραφή σελ.14-15 (οι λέξεις είναι οι εξής:  der Fuß, das Leben, ganz gut, nicht so gut, was tut weh, wehtun, die Kopfschmerzen, der Schmerz, das tut mir leid, nach Hause gehen, anrufen, gute Besserung, danke)

Γαλλικά

  • Επανάληψη για ορθογραφία τις λέξεις 29-49 σελ. 75 καθώς και τα ρήματα aller και faire σελ.81 του CD
  • Ασκήσεις 1/2 σελ. 45 και ασκ. 4 σελ.46 του CA

Γλώσσα

  • Τετράδιο Εργασιών σελ 42 άσκηση 14

Ιστορία

Κεφάλαιο 4 – Οι Κλέφτες και οι Αρματολοί
Βιβλίο Μαθητή σελ 40-41

Στο κόκκινο τετράδιο να απαντήσετε γραπτά στις παρακάτω ερωτήσεις :

  • Αγόρια : Τι ήταν οι Κλέφτες;
  • Κορίτσια : Πως αντιμετώπισαν οι Οθωμανοί τους Κλέφτες;

Φυσική

  • Ανάγνωση από το Βιβλίο Μαθητή σελ 30-31
  • Τετράδιο Εργασιών σελ 40 ασκήσεις 1 και 2
Κλείσιμο Μενού