ΣΤ Δημοτικού - 1 Μαρτίου 2022
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
Β.Μ. σελίδες:
- 93-94, κείμενο
- 94, άσκηση 1
- 95, άσκηση 3
- 96, άσκηση 4
Μαθηματικά
4. Στατιστική
45. Απεικονίζω δεδομένα με ραβδόγραμμα ή εικονόγραμμα
Σελίδες:
- 170, θεωρία και εφαρμογή
- 171, ασκήσεις 2,4,5
Γαλλικά
- Έλεγχος καθηκόντων
- Ρήμα avoir mal à
- Τα μέρη του σώματος
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
Να αντικαταστήσεις τις υπογραμμισμένες φράσεις με ισοδύναμες σε γενική πτώση και να δηλώσετε ποια γενική χρησιμοποιήσατε, όπως στο παράδειγμα:
π.χ. Φέρε τα ποτήρια για το νερό ==> Φέρε τα ποτήρια του νερού (γενική του σκοπού)
- Οι άνθρωποι που ζουν στο χωριού είναι συνήθως απλοί.
- Κουβαλούσε πάντα μαζί της ένα λεξικό για την τσέπη.
- Η ομολογία του ως ενόχου ήταν ο μόνος τρόπος για να σωθεί από μια βαρύτερη ποινή.
- Η Ιλιάδα που γράφτηκε από τον Όμηρο διδάσκεται στο Γυμνάσιο.
- Αγόρασα μια γαλοπούλα, που είχε βάρος οχτώ κιλά.
Μαθηματικά
45. Απεικονίζω δεδομένα με ραβδόγραμμα ή εικονόγραμμα
Σελίδες:
- 170, να διαβάσετε τη θεωρία και την εφαρμογή
- 171, ασκήσεις 1,3
Γαλλικά
- Ορθογραφία λέξεις 26-33 σελ. 71 CD
- Ασκήσεις : 1 σελ. 74 , 3/4 σελ. 76, 5 σελ. 77
- Να μάθετε καλά το ρήμα avoir mal και την πρόθεση που παίρνει μαζί με τα παράγωγά της ( το γράψαμε στο τετράδιο).
Παρατηρήσεις
- Να φέρετε υπογεγραμμένο το επαναληπτικό της Γλώσσας και των Μαθηματικών
- Την Πέμπτη 10/3 θα πραγματοποιηθεί ο Διαγωνισμός Φυσικής για όλους τους μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξη
- Σάββατο 12/3 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά ο Διαγωνισμός Μαθηματικών Πυθαγόρας για όσους μαθητές δήλωσαν συμμετοχή
Από Δευτέρα ξεκινάει η εβδομάδα μεταμφιέσεων.
Δευτέρα 28/2: μεταμφίεση με πιτζάμες.
Τρίτη 1/3: μεταμφίεση με καπέλα/περούκες
Τετάρτη 2/3: μεταμφίεση με μάσκες
Πέμπτη 3/3 :μεταμφίεση με ολόκληρες στολές