25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

ΣΤ Δημοτικού - 1 Μαρτίου 2022

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

Β.Μ. σελίδες:

  • 93-94, κείμενο
  • 94, άσκηση 1
  • 95, άσκηση 3
  • 96, άσκηση 4

Μαθηματικά

4. Στατιστική

45. Απεικονίζω δεδομένα με ραβδόγραμμα ή εικονόγραμμα

Σελίδες:

  • 170, θεωρία και εφαρμογή
  • 171, ασκήσεις 2,4,5

Γαλλικά

  • Έλεγχος καθηκόντων
  • Ρήμα avoir mal à
  • Τα μέρη του σώματος

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

Να αντικαταστήσεις τις υπογραμμισμένες φράσεις με ισοδύναμες σε γενική πτώση και να δηλώσετε ποια γενική χρησιμοποιήσατε, όπως στο παράδειγμα:

π.χ. Φέρε τα ποτήρια για το νερό ==> Φέρε τα ποτήρια του νερού (γενική του σκοπού)

  1. Οι άνθρωποι που ζουν στο χωριού είναι συνήθως απλοί.
  2. Κουβαλούσε πάντα μαζί της ένα λεξικό για την τσέπη.
  3. Η ομολογία του ως ενόχου ήταν ο μόνος τρόπος για να σωθεί από μια βαρύτερη ποινή.
  4.  Η Ιλιάδα που γράφτηκε από τον Όμηρο διδάσκεται στο Γυμνάσιο.
  5. Αγόρασα μια γαλοπούλα, που είχε βάρος οχτώ κιλά.

Μαθηματικά

45. Απεικονίζω δεδομένα με ραβδόγραμμα ή εικονόγραμμα

Σελίδες:

  • 170, να διαβάσετε τη θεωρία και την εφαρμογή
  • 171, ασκήσεις 1,3

Γαλλικά

  • Ορθογραφία λέξεις 26-33 σελ. 71 CD
  • Ασκήσεις : 1 σελ. 74 , 3/4 σελ. 76, 5 σελ. 77
  • Να μάθετε καλά το ρήμα avoir mal και την πρόθεση που παίρνει μαζί με τα παράγωγά της ( το γράψαμε στο τετράδιο).

Παρατηρήσεις

  • Να φέρετε υπογεγραμμένο το επαναληπτικό της Γλώσσας και των Μαθηματικών
  • Την Πέμπτη 10/3 θα πραγματοποιηθεί ο Διαγωνισμός Φυσικής για όλους τους μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξη
  • Σάββατο 12/3 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά ο Διαγωνισμός Μαθηματικών Πυθαγόρας για όσους μαθητές δήλωσαν συμμετοχή

Από Δευτέρα ξεκινάει η εβδομάδα μεταμφιέσεων.

Δευτέρα 28/2: μεταμφίεση με πιτζάμες.

Τρίτη 1/3: μεταμφίεση με καπέλα/περούκες

Τετάρτη 2/3: μεταμφίεση με μάσκες

Πέμπτη 3/3 :μεταμφίεση με ολόκληρες στολές

Κλείσιμο Μενού