25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

ΣΤ Δημοτικού - 5 Νοεμβρίου 2024

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Μαθηματικά

Επανάληψη:

  • Κεφ. 13: “Κριτήρια διαιρετότητας”
  • Κεφ. 15: “Παραγοντοποίηση φυσικών αριθμών”
  • Κεφ. 14: “Πρώτοι και σύνθετοι αριθμοί” 

Αγγλικά

Student’s book p. 34 – 35

Companion exercises

Φυσικά

Τ.Ε. ΣΤ’ Δημοτικού: ΕΝΕΡΓΕΙΑ

  • ΦΕ2: “Πηγές ενέργειας” σελ. 23-25

Ιστορία

ΕΝΟΤΗΤΑ Β

  • Β.Μ. Κεφ. 6: “Οι Έλληνες των παροικιών και των Παραδουνάβιων Ηγεμονιών” σελ. 48-51

Γερμανικά

  • Ορθογραφία και διόρθωση ασκήσεων
  • Kursbuch: σελ.13-14, ασκ.20 σελ.17

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Μαθηματικά

  • Να αναλύσετε σε γινόμενο πρώτων παραγόντων τους αριθμούς: 605, 140, 725 (στο τετράδιο).

Να λύσετε τις παρακάτω αριθμητικές παραστάσεις:

  • 5 * (3 + 12) – 15 : 3 + 4 * 5 + 20=
  • 120 – 45 + 144 : 12 * 6 + 72 : 9=

Αγγλικά

Spelling p. 25

Workbook p. 28 – 29

Irregular verbs

Grammar p. 108 learn

Φυσικά

  • Τ.Ε. σελ. 25 ασκήσεις: 1-2

Ιστορία

Ερωτήσεις Κατανόησης (Ενότητα Β/Κεφ. 6):

  • Πότε έγινε το πρώτο μεταναστευτικό κύμα των Ελλήνων προς την Δύση και πότε το δεύτερο;
  • Σε ποιες περιοχές οι Έλληνες μετανάστευσαν την πρώτη φορά;
  • Σε ποιες περιοχές μετανάστευσαν την δεύτερη φορά;
  • Ποια είναι η βασική διαφορά μεταξύ των δύο μεταναστευτικών
    κυμάτων;
  • Ποιο ήταν το επάγγελμα με το οποίο κυρίως ασχολήθηκαν οι
    Έλληνες στην Ευρώπη;
  • Σε ποιες πόλεις δημιουργήθηκαν οι σημαντικότερες ελληνικές
    παροικίες;
  • Πώς βοήθησαν οι Έλληνες της Δύσης στην αφύπνιση των ραγιάδων της Οθωμανικής αυτοκρατορίας;

Γερμανικά

  • Να διαβάσετε τις προθέσεις in-auf
  • Arbeitsbuch: ασκ.7 σελ.20

Παρατηρήσεις

  • Την Τρίτη, 12/11/2024, θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική συνάντηση γονέων για τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης, στις 13:00.
  • Παρακαλώ πολύ, να επιστραφούν όλα τα διαγωνίσματα στο σχολείο υπογεγραμμένα από τους γονείς.
Κλείσιμο Μενού