25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

ΣΤ Δημοτικού - 27 Μαρτίου 2025

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • B.M. “Γράμμα στον Τσάρλι Τσάπλιν” σελ. 37
    Β.Μ. “Ποια ταινία να διαλέξουμε;” σελ. 38-39 + ασκήσεις: 1, 3

Αγγλικά

Companion exercises

Μαθηματικά

  • Β.Μ. Κεφ. 45: “Απεικονίζω δεδομένα με ραβδόγραμμα ή εικονόγραμμα” σελ. 170-171 ασκήσεις: 2, 4, 5
  • Β.Μ. Κεφ. 46: “Ταξινομώ δεδομένα-εξάγω συμπεράσματα” σελ. 172-173 ασκήσεις: 1, 4

Γερμανικά

  • Ορθογραφία και διόρθωση ασκήσεων
  • Ασκήσεις με παρακείμενο

Φυσικά

ΟΞΕΑ-ΒΑΣΕΙΣ-ΑΛΑΤΑ

  • Τ.Ε. ΦΕ1: “Στα ίχνη των οξέων και των βάσεων” σελ. 160-163 (θα συνεχίσουμε αύριο)

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Β.Μ. σελ. 37: Γραμματική αναγνώριση των όρων που κυκλώσαμε (Τετράδιο Γραφής/ μου, τότε, τρύπωναν, φτωχή, κάτω, ταχυδρόμε, διακριτικό, φορτωμένη, ανάμεσα, μοίρασε)
  • Β.Μ. σελ. 39 άσκηση 2β (Τετράδιο Γραφής)
  • Τ.Ε. σελ. 47 άσκηση 9
  • Να διαβάσετε πολύ καλά την κλίση του επιθέτου 0 πολύς- η πολλή- το πολύ (Γραμματική: σελ. 105) και να κάνετε ξανά επανάληψη την κλίση επιθέτων σε -ων, -ούσα, -ον και -υς, -εία, -ύ (Γραμματική: σελ. 103-104)

Αγγλικά

Grammar unit 7 revision

Μαθηματικά

  • Β.Μ. σελ. 171 άσκηση 3
  • Β.Μ. σελ. 173 ασκήσεις: 2, 3

Γερμανικά

  • Να διαβάσετε τον παρακείμενο
  • Φυλλάδιο με παρακείμενο
  • Ορθογραφία και 1 φορά αντιγραφή τις παρακάτω λέξεις: bequem, bunt, das Leben, zufrieden, glücklich, der Geburtstag, viel Glück, der Kalender, der Mitschüler, die Einladung, leider, der Torwart

Παρατηρήσεις

  • Κάναμε άσκηση σεισμού.
Κλείσιμο Μενού