ΣΤ Δημοτικού - 27 Μαρτίου 2025
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
- B.M. “Γράμμα στον Τσάρλι Τσάπλιν” σελ. 37
Β.Μ. “Ποια ταινία να διαλέξουμε;” σελ. 38-39 + ασκήσεις: 1, 3
Αγγλικά
Companion exercises
Μαθηματικά
- Β.Μ. Κεφ. 45: “Απεικονίζω δεδομένα με ραβδόγραμμα ή εικονόγραμμα” σελ. 170-171 ασκήσεις: 2, 4, 5
- Β.Μ. Κεφ. 46: “Ταξινομώ δεδομένα-εξάγω συμπεράσματα” σελ. 172-173 ασκήσεις: 1, 4
Γερμανικά
- Ορθογραφία και διόρθωση ασκήσεων
- Ασκήσεις με παρακείμενο
Φυσικά
ΟΞΕΑ-ΒΑΣΕΙΣ-ΑΛΑΤΑ
- Τ.Ε. ΦΕ1: “Στα ίχνη των οξέων και των βάσεων” σελ. 160-163 (θα συνεχίσουμε αύριο)
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
- Β.Μ. σελ. 37: Γραμματική αναγνώριση των όρων που κυκλώσαμε (Τετράδιο Γραφής/ μου, τότε, τρύπωναν, φτωχή, κάτω, ταχυδρόμε, διακριτικό, φορτωμένη, ανάμεσα, μοίρασε)
- Β.Μ. σελ. 39 άσκηση 2β (Τετράδιο Γραφής)
- Τ.Ε. σελ. 47 άσκηση 9
- Να διαβάσετε πολύ καλά την κλίση του επιθέτου 0 πολύς- η πολλή- το πολύ (Γραμματική: σελ. 105) και να κάνετε ξανά επανάληψη την κλίση επιθέτων σε -ων, -ούσα, -ον και -υς, -εία, -ύ (Γραμματική: σελ. 103-104)
Αγγλικά
Grammar unit 7 revision
Μαθηματικά
- Β.Μ. σελ. 171 άσκηση 3
- Β.Μ. σελ. 173 ασκήσεις: 2, 3
Γερμανικά
- Να διαβάσετε τον παρακείμενο
- Φυλλάδιο με παρακείμενο
- Ορθογραφία και 1 φορά αντιγραφή τις παρακάτω λέξεις: bequem, bunt, das Leben, zufrieden, glücklich, der Geburtstag, viel Glück, der Kalender, der Mitschüler, die Einladung, leider, der Torwart
Παρατηρήσεις
- Κάναμε άσκηση σεισμού.