ΣΤ Δημοτικού - 18 Ιανουαρίου 2024
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γερμανικά
- Ορθογραφία και διόρθωση ασκήσεων
- Kursbuch: ασκ.8 σελ.40, ασκ.9-10 σελ.41
Γλώσσα
- Corpus: Ενότητα 10η ‘Ατυχήματα’
- Θεωρία από σελ.2-12
- Έλεγχος ασκήσεων
- Ασκήσεις 1 και 2
Μαθηματικά
- Κεφάλαιο 41 – Βρίσκω το ποσοστό
- Έλεγχος ασκήσεων
- θεωρία ποσοστών και ασκήσεις 10, 19, 20 και 21
Ιστορία
- Ενότητα 3η – Κεφάλαιο 15ο “Η παρέμβαση των Μεγάλων Δυνάμεων και η Ναυμαχία του Ναυαρίνου” σελ.130-131
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γερμανικά
- Arbeitsbuch: ασκ.7-8-9 σελ.56
- Ορθογραφία και 1 φορά αντιγραφή τις 4 πρώτες σειρές απο το κείμενο 8α σελ.40 στο Kursbuch
Γλώσσα
- Να κλίνετε τα επίθετα ο άδικος- η άδικη- το άδικο & ο τίμιος-η τίμια- το τίμιο και στους δύο αριθμούς
- Να κλίνετε τα ουσιαστικά ο επιβάτης, ο αέρας, ο μυς & η αίτηση και στους δύο αριθμούς
- Να κάνετε χρονική αντικατάσταση στα ρήματα : χανόμασταν & αγάπησε
Μαθηματικά
- Να κάνετε επανάληψη την θεωρία των κεφαλαίων 30-31-32-33-40 και 41 ώστε να την θυμηθείτε & να κάνουμε επαναληπτικές ασκήσεις στην τάξη.
Ιστορία
- Ενότητα 3η – Κεφάλαιο 15ο “Η παρέμβαση των Μεγάλων Δυνάμεων και η Ναυμαχία του Ναυαρίνου” σελ.130-131
Να το διαβάσετε και να ξέρετε για την επόμενη φορά:1.Ποια ήταν η αντίδραση των Μεγάλων δυνάμεων
2.Πότε άρχισε να αλλάζει η στάση των Μ.Δ απέναντι στην Ελληνική Επανάσταση
3.Συνθήκη του Λονδίνου
4.Τι γνωρίζετε για τη μάχη του Ναυαρίνου
Παρατηρήσεις
- Την Τετάρτη 24/01 θα γράψουμε Διαγώνισμα στη Γλώσσα, να κάνετε επανάληψη: τους χρόνους, τις αντωνυμίες, τα τοπικά και χρονικά επιρρήματα , μεταβατικά-αμετάβατα & συνδετικά ρήματα