25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

ΣΤ Δημοτικού - 18 Ιανουαρίου 2024

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γερμανικά

  • Ορθογραφία και διόρθωση ασκήσεων
  • Kursbuch: ασκ.8 σελ.40, ασκ.9-10 σελ.41

Γλώσσα

  • Corpus: Ενότητα 10η ‘Ατυχήματα’ 
  • Θεωρία από σελ.2-12
  • Έλεγχος ασκήσεων
  • Ασκήσεις 1 και 2

Μαθηματικά

  • Κεφάλαιο 41 – Βρίσκω το ποσοστό
  • Έλεγχος ασκήσεων
  • θεωρία ποσοστών και ασκήσεις 10, 19, 20 και 21

Ιστορία

  • Ενότητα 3η – Κεφάλαιο 15ο “Η παρέμβαση των Μεγάλων Δυνάμεων και η Ναυμαχία του Ναυαρίνου” σελ.130-131

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γερμανικά

  • Arbeitsbuch: ασκ.7-8-9 σελ.56
  • Ορθογραφία και 1 φορά αντιγραφή τις 4 πρώτες σειρές απο το κείμενο 8α σελ.40 στο Kursbuch

Γλώσσα

  • Να κλίνετε τα επίθετα ο άδικος- η άδικη- το άδικο & ο τίμιος-η τίμια- το τίμιο και στους δύο αριθμούς
  • Να κλίνετε τα ουσιαστικά ο επιβάτης, ο αέρας, ο μυς & η αίτηση και στους δύο αριθμούς
  • Να κάνετε χρονική αντικατάσταση στα ρήματα : χανόμασταν & αγάπησε

Μαθηματικά

  • Να κάνετε επανάληψη την θεωρία των κεφαλαίων 30-31-32-33-40 και 41 ώστε να την θυμηθείτε & να κάνουμε επαναληπτικές ασκήσεις στην τάξη.

Ιστορία

  • Ενότητα 3η – Κεφάλαιο 15ο “Η παρέμβαση των Μεγάλων Δυνάμεων και η Ναυμαχία του Ναυαρίνου” σελ.130-131
    Να το διαβάσετε και να ξέρετε για την επόμενη φορά:1.Ποια ήταν η αντίδραση των Μεγάλων δυνάμεων
    2.Πότε άρχισε να αλλάζει η στάση των Μ.Δ απέναντι στην Ελληνική Επανάσταση
    3.Συνθήκη του Λονδίνου
    4.Τι γνωρίζετε για τη μάχη του Ναυαρίνου

Παρατηρήσεις

  • Την Τετάρτη 24/01 θα γράψουμε Διαγώνισμα στη Γλώσσα, να κάνετε επανάληψη: τους χρόνους, τις αντωνυμίες, τα τοπικά και χρονικά επιρρήματα , μεταβατικά-αμετάβατα & συνδετικά ρήματα
Κλείσιμο Μενού