25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

ΣΤ Δημοτικού - 7 Οκτωβρίου 2022

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Έλεγχος ασκήσεων που είχαμε για το σπίτι
  • Επαναληπτικές ασκήσεις στο μπλε τετράδιο
  • “Η πολιτεία της λίμνης”
    Ανθολόγιο σελ 24-26

Μαθηματικά

  • Βιβλίο Μαθητή σελ 25 ασκήσεις 8, 9 και 10

Ιστορία

  • Εξέταση του μαθήματος που είχαμε να διαβάσουμε
  • Κεφάλαιο 3 – Η θρησκευτική και η πολιτική οργάνωση των Ελλήνων
    Βιβλίο Μαθητή σελ 36-37

Λογοτεχνική Ώρα

  • Σχολιάσαμε τις σελίδες που είχαμε να διαβάσουμε

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Αναζήτησε στο διαδίκτυο τις λίμνες της Ελλάδας.
    Επίλεξε μία, εκτύπωσε μια φωτογραφία και βρες μερικές πληροφορίες για αυτή τη λίμνη για να μας διαβάσεις στην τάξη.
    (Για Τρίτη!)

 

  • Την Τρίτη 11/10 θα γράψουμε επαναληπτικό διαγώνισμα στις Ενότητες 1 και 2 της Γλώσσας.
    Παρακαλώ να διαβάσετε πολύ καλά από τη Γραμματική και τα corpus (θεωρία και αντίστοιχες ασκήσεις): τις δευτερεύουσες επιρρηματικές χρονικές προτάσεις, τα αριθμητικά επίθετα, τα θηλυκά ουσιαστικά σε -η και -ος και τα ρήματα σε -άγω και -βάλλω.

Μαθηματικά

  • Βιβλίο Μαθητή σελ 25 ασκήσεις 14 και 15
    (να γίνουν στο πράσινο τετράδιο!)

Ιστορία

Κεφάλαιο 3 – Η θρησκευτική και η πολιτική οργάνωση των Ελλήνων
Βιβλίο Μαθητή σελ 36-37

Στο κόκκινο τετράδιο που σας ζήτησα να πάρετε,
να απαντήσετε γραπτά στις παρακάτω ερωτήσεις :

  • Εδά, Στέλλα, Αρδά :
    Ποια ήταν η θέση και ο ρόλος του Οικουμενικού Πατριαρχείου κατά την Τουρκοκρατία;
  • Άγγελος, Αγνή, Δημήτρης :
    Πως αντιμετώπιζε ο ορθόδοξος κλήρος την οθωμανική κατάκτηση;
  • Αδά, Κωνσταντίνος, Νίκος :
    Ποιος ήταν ο ρόλος των Φαναριωτών στην πολιτική ηγεσία;

Λογοτεχνική Ώρα

  • Παρακαλώ να διαβάσετε έως και τη σελίδα 75 του λογοτεχνικού βιβλίου.

Παρατηρήσεις

  • Την 4η ώρα μας επισκέφθηκε ο συγγραφέας Ελπιδοφόρος Ιντζέμπελης και μας παρουσίασε το βιβλίο του αφιερωμένο στον Έλληνα Μαθηματικό Κωνσταντίνο Καραθεοδωρή.
Κλείσιμο Μενού