ΣΤ Δημοτικού - 9 Μαΐου 2022
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
Β.Μ. σελίδες 58-59, κείμενο
Β.Μ. σελίδα 60, άσκηση 1
Γράψαμε έκθεση με θέμα “Φανταστείτε ότι ο ήρωας θέλει να γίνει κατασκευαστής παιχνιδιών και μπαίνει τη νύχτα σε κατάστημα παιχνιδιών, όπου ζωντανεύουν τα παιχνίδια αντί τα αγάλματα. (από Β.Μ. σελίδα 61, άσκηση 4
Ιστορία
Κεφάλαιο 2. Το κίνημα στο Γουδί και η κυβέρνηση Βενιζέλου
Β.Μ. σελίδες 182-185
Αγγλικά
- Homework checked
- Student book pages 58 ,59
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
Τ.Ε.
- σελίδα 57, άσκηση 5
- σελίδα 60, ασκήσεις 8,9(να βρείτε μόνο τη σημασία των λέξεων (
Να μεταφέρετε την εκφώνηση από την παρακάτω άσκηση στο μπλε και να την κάνετε
Στις παρακάτω προτάσεις αφού αναγνωρίσεις το είδος της σύνταξης, να τις μετατρέψεις στο αντίθετο είδος.
- Τα χρήματα για την ανέγερση του μουσείου αυτού έχουν δοθεί από κάποιον εθνικό μας ευεργέτη.
- Ο έμπορος αυτός διέσωσε πολλά έργα τέχνης κατά τη διάρκεια της Κατοχής και αργότερα τα δώρισε σε μουσεία.
- Οι αρχαίοι Έλληνες πρόσφεραν δώρα στον Απόλλωνα και εξασφάλιζαν έτσι έναν χρησμό.
- Το έργο τέχνης εξετάστηκε από ειδικούς και αποδείχτηκε η γνησιότητά του
- Απαγορεύεται σήμερα από τη διεύθυνση η είσοδος επισκεπτών λόγω εργασιών στον χώρο του μουσείου.
Ιστορία
Κεφάλαιο 2. Το κίνημα στο Γουδί και η κυβέρνηση Βενιζέλου
Να κάνετε το Φυλλάδιο που σας έδωσα και να μάθετε τις βασικές πληροφορίες που σας ζητάει
Αγγλικά
- Companion page 35 Copy(1) ,Spelling
Παρατηρήσεις
- Όσα κορίτσια θα συμμετέχουν αύριο στους αγώνες volley να φέρετε τις υπεύθυνες δηλώσεις
- Το μάθημα της Ιστορίας θα γίνεται κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή
Υπενθύμιση: Στο λογοτεχνικό μας βιβλίο έχετε να διαβάσετε μέχρι τη σελίδα 113