25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

ΣΤ Δημοτικού - 9 Μαΐου 2022

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

Β.Μ. σελίδες 58-59, κείμενο

Β.Μ. σελίδα 60, άσκηση 1

Γράψαμε έκθεση με θέμα “Φανταστείτε ότι ο ήρωας θέλει να γίνει κατασκευαστής παιχνιδιών και μπαίνει τη νύχτα σε κατάστημα παιχνιδιών, όπου ζωντανεύουν τα παιχνίδια αντί τα αγάλματα. (από Β.Μ. σελίδα 61, άσκηση 4

Ιστορία

Κεφάλαιο 2. Το κίνημα στο Γουδί και η κυβέρνηση Βενιζέλου

Β.Μ. σελίδες 182-185

 

Αγγλικά

  • Homework checked
  • Student book pages 58 ,59

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

Τ.Ε.

  • σελίδα 57, άσκηση 5
  • σελίδα 60, ασκήσεις 8,9(να βρείτε μόνο τη σημασία των λέξεων (

Να μεταφέρετε την εκφώνηση από την παρακάτω άσκηση στο μπλε και να την κάνετε

Στις παρακάτω προτάσεις αφού αναγνωρίσεις το είδος της σύνταξης, να τις μετατρέψεις στο αντίθετο είδος.

  1. Τα χρήματα για την ανέγερση του μουσείου αυτού έχουν δοθεί από κάποιον εθνικό μας ευεργέτη.
  2. Ο έμπορος αυτός διέσωσε πολλά έργα τέχνης κατά τη διάρκεια της Κατοχής και αργότερα τα δώρισε σε μουσεία.
  3. Οι αρχαίοι Έλληνες πρόσφεραν δώρα στον Απόλλωνα και εξασφάλιζαν έτσι έναν χρησμό.
  4. Το έργο τέχνης εξετάστηκε από ειδικούς και αποδείχτηκε η γνησιότητά του
  5. Απαγορεύεται σήμερα από τη διεύθυνση η είσοδος επισκεπτών λόγω εργασιών στον χώρο του μουσείου.

 

Ιστορία

Κεφάλαιο 2. Το κίνημα στο Γουδί και η κυβέρνηση Βενιζέλου

Να κάνετε το Φυλλάδιο που σας έδωσα και να μάθετε τις βασικές πληροφορίες που σας ζητάει

Αγγλικά

  • Companion page 35 Copy(1) ,Spelling

Παρατηρήσεις

  • Όσα κορίτσια θα συμμετέχουν αύριο στους αγώνες volley να φέρετε τις υπεύθυνες δηλώσεις
  • Το μάθημα της Ιστορίας θα γίνεται κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή

Υπενθύμιση: Στο λογοτεχνικό μας βιβλίο έχετε να διαβάσετε μέχρι τη σελίδα 113

 

Κλείσιμο Μενού