ΣΤ Δημοτικού - 18 Σεπτεμβρίου 2023
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
- Ορθογραφία
- Τετράδιο εργασιών: σελ.19 Άσκηση 1 και σελ.21 άσκηση 2
Μαθηματικά
κεφ.4 “Σύγκριση φυσικών ή δεκαδικών αριθμών”
- Φυλλάδιο: Εφαρμογή 1 , εφαρμογή 2, εφαρμογή 3
Άσκηση 1, 2, 3, 4, 5
Αγγλικά
Student’s Book: p. 5 – 6 Ολοκληρώθηκε στην τάξη.
Φυσικά
- Επανάληψη προηγούμενου μαθήματος “Μορφές ενέργειας”
- Βιβλίο Μαθητή: σελ.14-17 “Πηγές Ενέργειας”
- Τετράδιο εργασιών: σελ.23-25 “Πηγές Ενέργειας”
Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Διατροφή και Ευεξία: Βασικές αρχές Ισορροπημένης Διατροφής , Ανθυγιεινή Διατροφή & Διατροφική Πυραμίδα
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
- Άγνωστη ορθογραφία
- Βιβλίο Μαθητή σελ.18 άσκηση 3
- Να κλίνετε τα παρακάτω επίθετα – και στα 3 γένη -και στους δύο αριθμούς (φωτεινός, απίστευτος, αναπάντεχος, θορυβώδες, ουρανοκατέβατος)
Αγγλικά
Companion: p. 6 (Ορθογραφία)
Workbook: p. 4-5 (Ασκήσεις)
Φυσικά
- Να μελετήσετε το κεφ. “Πηγές ενέργειας” σελ.23-25 από το τετράδιο εργασιών και να το ξέρετε για την επόμενη φορά.
- Τετράδιο εργασιών: σελ.25 ασκήσεις 1 και 2
Παρατηρήσεις
- Παρακαλώ πολύ να επιστραφεί συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη απο τους γονείς η Δήλωση συγκατάθεσης για δημοσιοποίηση οπτικοακουστικού υλικού.
- Παρακαλώ επίσης να φέρετε όλοι 18 ευρώ για τα βιβλία των Μαθηματικών.