ΣΤ Δημοτικού - 4 Φεβρουαρίου 2021
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
ΓΛΩΣΣΑ
- Β.Μ.: “Μια οικογένεια ανάμεσα στις άλλες” εργασίες 1,2,3,4 στις σελίδες 93-96
- Φυλλάδιο: “Πώς συνδέονται δύο προτάσεις με αντίθετο νόημα” στη σελίδα 6
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- Επανάληψη στα ανάλογα και τα αντιστρόφως ανάλογα ποσά
- Προβλήματα στο πράσινο τετράδιο
ΦΥΣΙΚΗ
- Τ.Ε.:ΦΕ2:”Φως και χρώματα” στις σελίδες 143-144
- Β.Μ.: σελίδες 106-107
ΓΑΛΛΙΚΑ
- Έλεγχος καθηκόντων
- Qu’est-ce que c’est ? C’est/ ce sont
- Les affaires de classe
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
- Ορθογραφία και διόρθωση ασκήσεων.
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
ΓΛΩΣΣΑ
Φυλλάδιο: άσκηση 1 στη σελίδα 9
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Προβλήματα στο πράσινο τετράδιο
- Από μια βρύση παίρνουμε 30 λίτρα νερό σε 16 λεπτά. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να πάρουμε 75 λίτρα νερό;
- Σε μια κατασκήνωση φιλοξενούνται 90 παιδιά. Τα τρόφιμα που υπάρχουν φτάνουν για 12 μέρες. Αν στην κατασκήνωση έρθουν άλλα 30 παιδιά, για πόσες μέρες θα φτάσουν τα τρόφιμα;
ΦΥΣΙΚΗ
- Τ.Ε.:ΦΕ2:”Φως και χρώματα” στις σελίδες 143-144
- Β.Μ.: σελίδες 106-107
ΓΑΛΛΙΚΑ
- Ασκήσεις 1,,2,3 σελ. 31-32
- Ορθογραφία το πράσινο πινακάκι σελ. 33
- Ασκήσεις 4,5 σελ.35/ 6,7 σελ. 36
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
- Να διαβάσετε τον παρακείμενο, τα χωριζόμενα ρήματα και την προστακτική.
- Kursbuch: ανάγνωση κείμενο 8α σελ.56
- Arbeitsbuch: ασκ.8α σελ.78, ασκ.10 σελ.80
- Glossar: σελ.31-32 (οι λέξεις είναι οι εξής:der Salat, der Kuchen, der Apfelkuchen, der Schokoladenkuchen, das Eis, die Bibliothek, es gibt, schon mal, einige Dinge, das Ding, also, der Tisch, der Stuhl, für, der Teller, die Tasse )