25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

ΣΤ Δημοτικού - 4 Φεβρουαρίου 2021

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

ΓΛΩΣΣΑ

  • Β.Μ.: “Μια οικογένεια ανάμεσα στις άλλες” εργασίες 1,2,3,4 στις σελίδες 93-96
  • Φυλλάδιο: “Πώς συνδέονται δύο προτάσεις με αντίθετο νόημα” στη σελίδα 6

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Επανάληψη στα ανάλογα και τα αντιστρόφως ανάλογα ποσά
  • Προβλήματα στο πράσινο τετράδιο

ΦΥΣΙΚΗ

  • Τ.Ε.:ΦΕ2:”Φως και χρώματα” στις σελίδες 143-144
  • Β.Μ.: σελίδες 106-107

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • Έλεγχος καθηκόντων
  • Qu’est-ce que c’est ? C’est/ ce sont
  • Les affaires de classe

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

  • Ορθογραφία και διόρθωση ασκήσεων.

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

ΓΛΩΣΣΑ

Φυλλάδιο: άσκηση 1 στη σελίδα 9

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Προβλήματα στο πράσινο τετράδιο

  1. Από μια βρύση παίρνουμε 30 λίτρα νερό σε 16 λεπτά. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να πάρουμε 75 λίτρα νερό;
  2. Σε μια κατασκήνωση φιλοξενούνται 90 παιδιά. Τα τρόφιμα που υπάρχουν φτάνουν για 12 μέρες. Αν στην κατασκήνωση έρθουν άλλα 30 παιδιά, για πόσες μέρες θα φτάσουν τα τρόφιμα;

ΦΥΣΙΚΗ

  • Τ.Ε.:ΦΕ2:”Φως και χρώματα” στις σελίδες 143-144
  • Β.Μ.: σελίδες 106-107

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • Ασκήσεις  1,,2,3 σελ. 31-32
  • Ορθογραφία το πράσινο πινακάκι σελ. 33
  • Ασκήσεις 4,5 σελ.35/ 6,7 σελ. 36

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

  • Να διαβάσετε τον παρακείμενο, τα χωριζόμενα ρήματα και την προστακτική.
  • Kursbuch: ανάγνωση κείμενο 8α σελ.56
  • Arbeitsbuch: ασκ.8α σελ.78, ασκ.10 σελ.80
  • Glossar: σελ.31-32 (οι λέξεις είναι οι εξής:der Salat, der Kuchen, der Apfelkuchen, der Schokoladenkuchen, das Eis, die Bibliothek, es gibt, schon mal, einige Dinge, das Ding, also, der Tisch, der Stuhl, für, der Teller, die Tasse )
Κλείσιμο Μενού