ΣΤ Δημοτικού - 31 Ιανουαρίου 2020
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Μαθηματικά
Προβλήματα στο πράσινο τετράδιο
Φυσική
Κριτήριο αξιολόγησης στην ενότητα “Ηλεκτρομαγνητισμός”
Ιστορία
Β.Μ.:”Η παρέμβαση των Μεγάλων Δυνάμεων και η Ναυμαχία του Ναυαρίνου” στις σελίδες 130-133
Λογοτεχνική Ώρα
¨Η κραυγή της Τζοκόντα” του Άρη Δημοκίδη: Σχολιασμός της πλοκής του βιβλίου
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Μαθηματικά
Προβλήματα στο πράσινο τετράδιο:
1)Για να συσκευάσουμε 16 κιλά μέλι χρειαζόμαστε 12 βαζάκια.Πόσα βαζάκια θα χρειαστούμε για 36 κιλά μέλι;(Να λυθεί με αναλογία)
2)Σε ένα κρουαζιερόπλοιο βρίσκονται 2.000 επιβάτες και έχουν τρόφιμα για 40 ημέρες.Αν ανέβουν ακόμα 500 άτομα στο επόμενο λιμάνι για πόσο καιρό θα φτάσουν τα τρόφιμα;(Να λυθεί με αναλογία)
Ιστορία
Β.Μ.:”Η παρέμβαση των Μεγάλων Δυνάμεων και η Ναυμαχία του Ναυαρίνου” στις σελίδες 130-133
Λογοτεχνική Ώρα
Να ολοκληρώσετε το λογοτεχνικό σας βιβλίο.