ΣΤ Δημοτικού - 30 Μαρτίου 2021
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
ΓΛΩΣΣΑ
- Έλεγχος εργασιών
- Β.Μ.: εργασίες 5 και 6 στη σελίδα 62
- Φυλλάδιο:”Ενεργητική και παθητική σύνταξη” στις σελίδες 2-4 και “Λόγιοι σχηματισμοί ρημάτων” στη σελίδα 11
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- Έλεγχος ασκήσεων
- Προετοιμασία για τον μαθηματικό διαγωνισμό “Πυθαγόρας”-Εξάσκηση σε παλαιότερα θέματα
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Β.Μ.:Κεφ.37:”Η ταυτότητα της Αφρικής-Η ζωή και το φυσικό περιβάλλον της Αφρικής” σελίδες 125-128
ΓΑΛΛΙΚΑ
- Ορθογραφία και έλεγχος ασκήσεων
- La date et les saisons
- La préposition “en”
- Οι αριθμοί 13-31 ( επανάληψη)
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
- Ορθογραφία και επαναληπτική άσκηση με κτητικές αντωνυμίες
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
ΓΛΩΣΣΑ
- Να διαβάσετε καλά: Φυλλάδιο:”Ενεργητική και παθητική σύνταξη” στις σελίδες 2-4 και”Λόγιοι σχηματισμοί ρημάτων” στη σελίδα 11
- Άσκηση στο μπλε τετράδιο: Να μετατρέψετε την ενεργητική σύνταξη σε παθητική και το αντίστροφο
- Ο διευθυντής υπέγραψε την επιστολή.
- Το νομοσχέδιο δεν ψηφίστηκε από τους βουλευτές.
- Η Αστυνομία απαγόρεψε την είσοδο στους δημοσιογράφους.
- Το αεροπλάνο προσγειώθηκε με δυσκολία από τον πιλότο.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Να κάνετε τα κουίζ με τίτλο”Πυθαγόρας” που βρίσκονται στη σελίδα axion.edu.gr/eclass
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Β.Μ.:Κεφ.37:”Η ταυτότητα της Αφρικής-Η ζωή και το φυσικό περιβάλλον της Αφρικής” σελίδες 125-128
ΓΑΛΛΙΚΑ
- Ορθογραφία εποχές και ερωτήσεις-απαντήσεις σελ. 83/ Αριθμοί 13-31 σελ.84
- Ασκήσεις 8/9/10 σελ.82
- Ασκήσεις 1/2 σελ. 85
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
- Να διαβάσετε τις κτητικές αντωνυμίες, τα ADUSO και τα Modal Verben
- Kursbuch: ανάγνωση κείμενο 13 σελ.65 την πρώτη στήλη
- Arbeitsbuch: φυλλάδιο με κτητικές αντωνυμίες και το ρήμα dürfen
- Glossar: ορθογραφία και 2 φορές αντιγραφή το κείμενο 5α σελ.62 από το Kursbuch