25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

ΣΤ Δημοτικού - 30 Μαρτίου 2021

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

ΓΛΩΣΣΑ

  • Έλεγχος εργασιών
  • Β.Μ.: εργασίες 5 και 6 στη σελίδα 62
  • Φυλλάδιο:”Ενεργητική και παθητική σύνταξη” στις σελίδες 2-4 και “Λόγιοι σχηματισμοί ρημάτων” στη σελίδα 11

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Έλεγχος ασκήσεων
  • Προετοιμασία για τον μαθηματικό διαγωνισμό “Πυθαγόρας”-Εξάσκηση σε παλαιότερα θέματα

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Β.Μ.:Κεφ.37:”Η ταυτότητα της Αφρικής-Η ζωή και το φυσικό περιβάλλον της Αφρικής” σελίδες 125-128

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • Ορθογραφία και έλεγχος ασκήσεων
  • La date et les saisons
  • La préposition “en”
  • Οι αριθμοί 13-31 ( επανάληψη)

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

  • Ορθογραφία και επαναληπτική άσκηση με κτητικές αντωνυμίες

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

ΓΛΩΣΣΑ

  • Να διαβάσετε καλά: Φυλλάδιο:”Ενεργητική και παθητική σύνταξη” στις σελίδες 2-4 και”Λόγιοι σχηματισμοί ρημάτων” στη σελίδα 11
  • Άσκηση στο μπλε τετράδιο: Να μετατρέψετε την ενεργητική σύνταξη σε παθητική και το αντίστροφο
  1. Ο διευθυντής υπέγραψε την επιστολή.
  2. Το νομοσχέδιο δεν ψηφίστηκε από τους βουλευτές.
  3. Η Αστυνομία απαγόρεψε την είσοδο στους δημοσιογράφους.
  4. Το αεροπλάνο προσγειώθηκε με δυσκολία από τον πιλότο.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Να κάνετε τα κουίζ με τίτλο”Πυθαγόρας” που βρίσκονται στη σελίδα axion.edu.gr/eclass

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Β.Μ.:Κεφ.37:”Η ταυτότητα της Αφρικής-Η ζωή και το φυσικό περιβάλλον της Αφρικής” σελίδες 125-128

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • Ορθογραφία εποχές και ερωτήσεις-απαντήσεις σελ. 83/ Αριθμοί 13-31 σελ.84
  • Ασκήσεις 8/9/10 σελ.82
  • Ασκήσεις 1/2 σελ. 85

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

  • Να διαβάσετε τις κτητικές αντωνυμίες, τα ADUSO και τα Modal Verben
  • Kursbuch: ανάγνωση κείμενο 13 σελ.65 την πρώτη στήλη
  • Arbeitsbuch: φυλλάδιο με κτητικές αντωνυμίες και το ρήμα dürfen
  • Glossar: ορθογραφία και 2 φορές αντιγραφή το κείμενο 5α σελ.62 από το Kursbuch
Κλείσιμο Μενού