25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

ΣΤ Δημοτικού - 3 Δεκεμβρίου 2020

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

ΓΛΩΣΣΑ

  • Έλεγχος ασκήσεων
  • Φυλλάδιο: ασκήσεις 7,8,9 στις σελίδες 16-17

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Εξισώσεις:Κεφ.29:”Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι διαιρετέος ή διαιρέτης”(Γράψαμε θεωρία και παραδείγματα στο πράσινο τετράδιο)
  • T.E.:πρόβλημα 1 και πρόβλημα 2 στη σελίδα 27

ΦΥΣΙΚΗ

  • Τ.Ε.:ΦΕ1:”Ένας ακούραστος μυς-η καρδιά” στις σελίδες 114-117
  • Β.Μ.: σελίδες 88-89

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • Έλεγχος καθηκόντων
  • Μιλήσαμε για τον αόριστο ( σχηματισμός και χρήση)

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

  • Ορθογραφία και διόρθωση ασκήσεων.

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

ΓΛΩΣΣΑ

Τ.Ε. άσκηση 5 στη σελίδα 55 (Να τη στείλετε με φωτογραφία στο mail: marystaurouli@gmail.com μέχρι τη Δευτέρα 7/12)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Να διαβάσετε καλά τη θεωρία που γράψαμε στο πράσινο τετράδιο και το μπλε κουτάκι από το Β.Μ.(σελίδα 70)
  • Τ.Ε.: άσκηση 1 και άσκηση 2 στη σελίδα 27

ΦΥΣΙΚΗ

  • Τ.Ε.:ΦΕ1:”Ένας ακούραστος μυς-η καρδιά” στις σελίδες 114-117
  • Β.Μ.: σελίδες 88-89

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • Να διαβάσετε το πινακάκι στη σελ. 55 του βιβλίου που αφορά τον αόριστο και να το γράψετε 2 φορές αντιγραφή
  • Να κλίνετε στον αόριστο -passé composé τα παρακάτω ρήματα : nager/ jouer/ écouter/ manger/ ramasser

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

  • Να διαβάσετε στο τετράδιο τις κτητικές αντωνυμίες.
  • Kursbuch: ανάγνωση κείμενο 4a σελ.54
  • Arbeitsbuch: ασκ.2a-b-c σελ.74-75
  • Glossar: σελ.31 (οι λέξεις είναι οι εξής: die Banane, die Milch, der Kaffee, der Tee, der Kakao, das Brötchen, die Wurst, der Hotdog, das Brot, der Käse, die Pizza)
  • Παρατήρηση: nächsten= επόμενος(για αρσενικά ουσιαστικά), nächstes=επόμενο(για ουδέτερα ουσιαστικά), nächste= επόμενο(για θηλυκά ουσιαστικά και πληθυντικό)
Κλείσιμο Μενού