25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

ΣΤ Δημοτικού - 23 Φεβρουαρίου 2021

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

ΓΛΩΣΣΑ

  • Επισκεφθήκαμε την βιβλιοθήκη του σχολείου και ξεναγηθήκαμε σε αντικείμενα και μέσα, τα οποία τα χρησιμοποιούσαν τα παλιότερα χρόνια για να επικοινωνούν.
  • Παραγωγή γραπτού λόγου:” Πως έχει επηρεάσει η ανάπτυξη της τεχνολογίας τον τρόπο ζωής και τα επαγγέλματα;”(Ολοκληρώθηκε στην τάξη)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Β.Μ.: Επανάληψη στη σελίδα 106
  • Β.Μ.:Κεφ.45:”Απεικονίζω δεδομένα με ραβδόγραμμα ή εικονόγραμμα” στις σελίδες 109-110
  • Β.Μ.:Κεφ.46:” Ταξινομώ δεδομένα-εξάγω συμπεράσματα” στις σελίδες 111-112
  • Τ.Ε.: ασκήσεις 1,2 στις σελίδες 23-24

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

  • Β.Μ.:Κεφ. 32:”Τομείς παραγωγής αγαθών και παροχής υπηρεσιών” στις σελίδες 109-111
  • Β.Μ.:Κεφ.33:” Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση” στις σελίδες 112-114
  • Τ.Ε.: ασκήσεις 1,3 στη σελίδα 45 και άσκηση 2 στη σελίδα 46

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • Έλεγχος καθηκόντων
  • Η αρνητική πρόταση
  • Επιρρήματα άρνησης και η θέση τους μέσα στη πρόταση

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

  • Άσκηση με παρακείμενο και χωριζόμενα ρήματα.

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

ΓΛΩΣΣΑ

Φυλλάδιο: άσκηση 2 και άσκηση 3 στις σελίδες 9-10

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Τ.Ε.: άσκηση 1 στη σελίδα 25

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

  • Β.Μ.:Κεφ. 32:”Τομείς παραγωγής αγαθών και παροχής υπηρεσιών” στις σελίδες 109-111
  • Β.Μ.:Κεφ.33:” Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση” στις σελίδες 112-114

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • Άσκηση 2/3/4 σελ. 61
  • Άσκηση 6/7 σελ. 62
  • Να φτιάξετε 6 προτάσεις χρησιμοποιώντας τα επιρρήματα άρνησης  jamais/rien/personne

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

  • Να διαβάσετε τον παρακείμενο και τις κτητικές αντωνυμίες.
  • Kurbuch: ανάγνωση κείμενο 2α σελ.60
  • Glossar: ορθογραφία και 2 φορές αντιγραφή σελ. 35 ( οι λέξεις είναι οι εξής: der Berg, doch, anstrengend, damit, die Fahrt, einfach, normal, der Motor, unterrichten, dar Zettel, die AG)
  • Να φέρετε τα τέστ υπογεγρμμένα και όλα τα τετράδια ( και τα 2) της αντιγραγραφής, της ορθογραφίας και το πρόχειρο
Κλείσιμο Μενού