ΣΤ Δημοτικού - 23 Φεβρουαρίου 2021
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
ΓΛΩΣΣΑ
- Επισκεφθήκαμε την βιβλιοθήκη του σχολείου και ξεναγηθήκαμε σε αντικείμενα και μέσα, τα οποία τα χρησιμοποιούσαν τα παλιότερα χρόνια για να επικοινωνούν.
- Παραγωγή γραπτού λόγου:” Πως έχει επηρεάσει η ανάπτυξη της τεχνολογίας τον τρόπο ζωής και τα επαγγέλματα;”(Ολοκληρώθηκε στην τάξη)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- Β.Μ.: Επανάληψη στη σελίδα 106
- Β.Μ.:Κεφ.45:”Απεικονίζω δεδομένα με ραβδόγραμμα ή εικονόγραμμα” στις σελίδες 109-110
- Β.Μ.:Κεφ.46:” Ταξινομώ δεδομένα-εξάγω συμπεράσματα” στις σελίδες 111-112
- Τ.Ε.: ασκήσεις 1,2 στις σελίδες 23-24
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
- Β.Μ.:Κεφ. 32:”Τομείς παραγωγής αγαθών και παροχής υπηρεσιών” στις σελίδες 109-111
- Β.Μ.:Κεφ.33:” Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση” στις σελίδες 112-114
- Τ.Ε.: ασκήσεις 1,3 στη σελίδα 45 και άσκηση 2 στη σελίδα 46
ΓΑΛΛΙΚΑ
- Έλεγχος καθηκόντων
- Η αρνητική πρόταση
- Επιρρήματα άρνησης και η θέση τους μέσα στη πρόταση
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
- Άσκηση με παρακείμενο και χωριζόμενα ρήματα.
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
ΓΛΩΣΣΑ
Φυλλάδιο: άσκηση 2 και άσκηση 3 στις σελίδες 9-10
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τ.Ε.: άσκηση 1 στη σελίδα 25
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
- Β.Μ.:Κεφ. 32:”Τομείς παραγωγής αγαθών και παροχής υπηρεσιών” στις σελίδες 109-111
- Β.Μ.:Κεφ.33:” Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση” στις σελίδες 112-114
ΓΑΛΛΙΚΑ
- Άσκηση 2/3/4 σελ. 61
- Άσκηση 6/7 σελ. 62
- Να φτιάξετε 6 προτάσεις χρησιμοποιώντας τα επιρρήματα άρνησης jamais/rien/personne
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
- Να διαβάσετε τον παρακείμενο και τις κτητικές αντωνυμίες.
- Kurbuch: ανάγνωση κείμενο 2α σελ.60
- Glossar: ορθογραφία και 2 φορές αντιγραφή σελ. 35 ( οι λέξεις είναι οι εξής: der Berg, doch, anstrengend, damit, die Fahrt, einfach, normal, der Motor, unterrichten, dar Zettel, die AG)
- Να φέρετε τα τέστ υπογεγρμμένα και όλα τα τετράδια ( και τα 2) της αντιγραγραφής, της ορθογραφίας και το πρόχειρο