25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

ΣΤ Δημοτικού - 16 Φεβρουαρίου 2021

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

ΓΛΩΣΣΑ

  • Έλεγχος άσκησης για το σπίτι
  • Άσκηση στο μπλε τετράδιο για τον ευθύ και τον πλάγιο λόγο
  • Β.Μ: άσκηση 5 και άσκηση 6  στη σελίδα 13
  • Φυλλάδιο: “Πώς συνδέονται οι προτάσεις μεταξύ τους” στις σελίδες 2-3

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Έλεγχος ασκήσεων που είχαμε για το σπίτι
  • Προβλήματα με ποσοστά στο πράσινο τετράδιο (Βρίσκω την τελική τιμή)

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

  • Β.Μ.:Κεφ.30:”Πολιτιστικά χαρακτηριστικά των λαών της Ευρώπης” στις σελίδες 103-105
  • Β.Μ.:Κεφ.31:”Αξιοθέατα μνημεία και ιστορική συνέχεια των λαών της Ευρώπης” στις σελίδες 106-108

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • Η διπλή χρήση της προσωπικής αντωνυμίας on
  • Ερώτηση με est-ce que
  • Ασκήσεις κατανόησης

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

  • Eπαναληπτικές ασκήσεις με κτητικές αντωνυμίες.

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

ΓΛΩΣΣΑ

  • Να διαβάσετε καλά: Φυλλάδιο: “Πώς συνδέονται οι προτάσεις μεταξύ τους” στις σελίδες 2-3
  • Τ.Ε.: άσκηση 2 στη σελίδα 31

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Προβλήματα στο πράσινο τετράδιο:

  1. Ο μισθός του κύριου Σταύρου είναι 1.400 ευρώ. Όμως από τον επόμενο μήνα πρόκειται να αυξηθεί κατά 3%. Ποιος θα είναι τότε ο μισθός του;
  2. Ο Κώστας αγόρασε πέρυσι έναν υπολογιστή ο οποίος κόστιζε 1.200 ευρώ. Φέτος κυκλοφόρησε ένα νέο μοντέλο, οπότε η τιμή του παλιού μειώθηκε κατά 25%. Πόσα χρήματα θα έδινε φέτος ο Κωνσταντίνος για να αγοράσει τον ηλεκτρονικό υπολογιστή;

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

  • Β.Μ.:Κεφ.30:”Πολιτιστικά χαρακτηριστικά των λαών της Ευρώπης” στις σελίδες 103-105
  • Β.Μ.:Κεφ.31:”Αξιοθέατα μνημεία και ιστορική συνέχεια των λαών της Ευρώπης” στις σελίδες 106-108
  • Να διαβάσετε ξανά τον πίνακα με τις πρωτεύουσες της Ευρώπης στη σελίδα 100 (Β.Μ.)
  • Να κάνετε το κουίζ με τίτλο “Κουίζ Γεωγραφίας” από τη σελίδα www.axion.edu.gr/eclass

ΓΑΛΛΙΚΑ

  • Να διαβάσετε το πινακάκι στη σελίδα 51 το οποίο αναφέρεται στην προσωπική αντωνυμία on
  • Ασκήσεις 12/13/14/15 σελ. 54-55
  • Ασκήσεις 1/2 σελ. 56-57

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

  • Να διαβάσετε τις κτητικές αντωνυμίες, τον παρακείμενο, τα χωριζόμενα ρήματα και τον κανόνα για την σύνταξη των προτάσεων.
  • Φυλλάδιο με κτητικές αντωνυμίες.
  • Glossar: επανάληψη σελ.30-31 τις υπογραμμισμένες λέξεις.
Κλείσιμο Μενού