ΣΤ Δημοτικού - 16 Φεβρουαρίου 2021
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
ΓΛΩΣΣΑ
- Έλεγχος άσκησης για το σπίτι
- Άσκηση στο μπλε τετράδιο για τον ευθύ και τον πλάγιο λόγο
- Β.Μ: άσκηση 5 και άσκηση 6 στη σελίδα 13
- Φυλλάδιο: “Πώς συνδέονται οι προτάσεις μεταξύ τους” στις σελίδες 2-3
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- Έλεγχος ασκήσεων που είχαμε για το σπίτι
- Προβλήματα με ποσοστά στο πράσινο τετράδιο (Βρίσκω την τελική τιμή)
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
- Β.Μ.:Κεφ.30:”Πολιτιστικά χαρακτηριστικά των λαών της Ευρώπης” στις σελίδες 103-105
- Β.Μ.:Κεφ.31:”Αξιοθέατα μνημεία και ιστορική συνέχεια των λαών της Ευρώπης” στις σελίδες 106-108
ΓΑΛΛΙΚΑ
- Η διπλή χρήση της προσωπικής αντωνυμίας on
- Ερώτηση με est-ce que
- Ασκήσεις κατανόησης
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
- Eπαναληπτικές ασκήσεις με κτητικές αντωνυμίες.
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
ΓΛΩΣΣΑ
- Να διαβάσετε καλά: Φυλλάδιο: “Πώς συνδέονται οι προτάσεις μεταξύ τους” στις σελίδες 2-3
- Τ.Ε.: άσκηση 2 στη σελίδα 31
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Προβλήματα στο πράσινο τετράδιο:
- Ο μισθός του κύριου Σταύρου είναι 1.400 ευρώ. Όμως από τον επόμενο μήνα πρόκειται να αυξηθεί κατά 3%. Ποιος θα είναι τότε ο μισθός του;
- Ο Κώστας αγόρασε πέρυσι έναν υπολογιστή ο οποίος κόστιζε 1.200 ευρώ. Φέτος κυκλοφόρησε ένα νέο μοντέλο, οπότε η τιμή του παλιού μειώθηκε κατά 25%. Πόσα χρήματα θα έδινε φέτος ο Κωνσταντίνος για να αγοράσει τον ηλεκτρονικό υπολογιστή;
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
- Β.Μ.:Κεφ.30:”Πολιτιστικά χαρακτηριστικά των λαών της Ευρώπης” στις σελίδες 103-105
- Β.Μ.:Κεφ.31:”Αξιοθέατα μνημεία και ιστορική συνέχεια των λαών της Ευρώπης” στις σελίδες 106-108
- Να διαβάσετε ξανά τον πίνακα με τις πρωτεύουσες της Ευρώπης στη σελίδα 100 (Β.Μ.)
- Να κάνετε το κουίζ με τίτλο “Κουίζ Γεωγραφίας” από τη σελίδα www.axion.edu.gr/eclass
ΓΑΛΛΙΚΑ
- Να διαβάσετε το πινακάκι στη σελίδα 51 το οποίο αναφέρεται στην προσωπική αντωνυμία on
- Ασκήσεις 12/13/14/15 σελ. 54-55
- Ασκήσεις 1/2 σελ. 56-57
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
- Να διαβάσετε τις κτητικές αντωνυμίες, τον παρακείμενο, τα χωριζόμενα ρήματα και τον κανόνα για την σύνταξη των προτάσεων.
- Φυλλάδιο με κτητικές αντωνυμίες.
- Glossar: επανάληψη σελ.30-31 τις υπογραμμισμένες λέξεις.