ΣΤ Δημοτικού - 1 Δεκεμβρίου 2020
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
ΓΛΩΣΣΑ
- Άσκηση στο μπλε τετράδιο
- Φυλλάδιο: άσκηση 11 και άσκηση 12 στις σελίδες 18-19
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- Εξισώσεις: Κεφ.28:”Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι παράγοντας γινομένου”(Γράψαμε θεωρία και παραδείγματα στο πράσινο τετράδιο)
- Τ.Ε.: πρόβλημα 1,πρόβλημα 2,πρόβλημα 3 στη σελίδα 26
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
- Β.Μ.:Κεφ.16: “Οι φυσικές καταστροφές και οι συνέπειές του στη ζωή των ανθρώπων” στις σελίδες 58-60
- Β.Μ.:Κεφ.17: “Οι ανθρώπινες δραστηριότητες ως παράγοντας μεταβολών στην επιφάνεια της Γης” στις σελίδες 61-63
ΓΑΛΛΙΚΑ
- Ασκήσεις με την ερώτηση combien de…….
- Άσκηση 3,4 σελ 50 του cahier
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
- Κάναμε στην τάξη άσκηση με τον παρακείμενο από το φυλλάδιο που υπάρχει στο E-learning.
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
ΓΛΩΣΣΑ
Φυλλάδιο: άσκηση 1 στις σελίδες 12-13
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- Να διαβάσετε καλά όσα γράψαμε στο πράσινο τετράδιο και το μπλε κουτάκι στη σελίδα 68(Β.Μ.)
- Τ.Ε.: άσκηση 1 και άσκηση 2 στη σελίδα 25
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
- Β.Μ.:Κεφ.16: “Οι φυσικές καταστροφές και οι συνέπειές του στη ζωή των ανθρώπων” στις σελίδες 58-60
- Β.Μ.:Κεφ.17: “Οι ανθρώπινες δραστηριότητες ως παράγοντας μεταβολών στην επιφάνεια της Γης” στις σελίδες 61-63
ΓΑΛΛΙΚΑ
- Να κάνετε μια πολύ καλή επανάληψη το ρήμα avoir το οποίο θα μας χρειαστεί στον σχηματισμό του αορίστου.
- Να κλίνετε τα παρακάτω ρήματα στον ενεστώτα: jouer, sauter, pêcher, ramasser και να σχηματίσετε μια πρόταση με το καθένα από αυτά
- Στην συνέχεια να βάλετε στην άρνηση τις προτάσεις που φτιάξατε.
- Να κάνετε επανάληψη το πινακάκι με τα καιρικά φαινόμενα σελ. 46 του φυλλαδίου
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
- Να διαβάσετε στο τετράδιο τον παρακείμενο.
- Kursbuch: ανάγνωση κείμενο 1a σελ.52
- Aσκηση με τον παρακείμενο από το φυλλάδιο που βρίσκεται στο E-learning.
- Glossar: σελ.30-31 ( οι λέξεις είναι οι εξής: das Cafe, der Wettbewerb, die Disco, etwas, nichts, allein, das Getränk, das Mineralwasser, der Apfelsaft, der Apfel, der Saft, der Orangensaft, die Orange)