25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Γ Δημοτικού - 8 Φεβρουαρίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Β.Μ.: Ενότητα 8η – “Μαγειρέματα“, ολοκληρώθηκαν οι ασκήσεις 1-7, σελ. 39-42.

Ιστορία

  • Β.Μ.: Ενότητα 6η – Μάθημα 2. “Στον Αίολο, στους Λαιστρυγόνες και στο νησί της Κίρκης“, σελ. 85-86.
  • Τ.Ε.: Ενότητα 6η – Μάθημα 2. “Στον Αίολο, στους Λαιστρυγόνες και στο νησί της Κίρκης“, ολοκληρώθηκαν οι ασκήσεις 1,2,3, σελ. 33.

Θρησκευτικά

  • Β.Μ.: Μάθημα 14. “Οι σχέσεις μας με τους άλλους και με το Θεό”, σελ. 44-46 & Μάθημα 15. “Η Κιβωτός της αγάπης”, σελ. 47-49.

Αγγλικά

  • Pupil’s: pg. 64-65.

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Β.Μ.: Ανάγνωση το κείμενο “Μικρομαγειρέματα”, σελ. 39-40.
  • Β.Μ.: Αντιγραφή – ορθογραφία, την άσκηση 7 “γράφω σωστά” –> τη συνταγή για χαλβά με σιμιγδάλι.
  • T.E.: Ενότητα 8η – άσκηση 4, σελ. 14.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Όταν κάποια φυλλάδια δεν ολοκληρώνονται, τα παιδιά να τα έχουν στο φάκελό τους, μαζί τους, έως ότου αυτά ολοκληρωθούν.
  • Παρακαλώ να φέρετε το ποσό των 8,50 ευρώ για το λογοτεχνικό βιβλίο “Όλιβερ Τουίστ“.
  • Τα επαναληπτικά διαγωνίσματα, τα επιστρέφουμε υπογεγραμμένα.
  • ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Συγκεντρώνουμε φωτογραφίες, σκίτσα, εικόνες, ζωγραφιές (τις δικές σας ζωγραφιές), πληροφορίες, μικρές ιστορίες, παραμύθια/ μύθους για μια κατηγορία ζώων (κατοικίδια ζώα, ζώα του δάσους, ζώα της θάλασσας, ζώα του γλυκού νερού) ή για κάποια ζώα που επιλέγουμε. Φέρνουμε το υλικό μας, στο επόμενο μάθημα, την Τρίτη 12-2-2019.
  • Επίσης, επιλέγουμε ένα ζώο του δάσους (αρκούδα, λύκος, ελάφι…), και γράφουμε στο Πρόχειρο τετράδιο κάποιες πληροφορίες σχετικά με αυτό (με τι τρέφεται, πώς προστατεύεται από τους εχθρούς του, πώς προσαρμόζεται στο περιβάλλον). Τοποθετούμε αν θέλουμε και κάποια εικόνα/φωτογραφία του.

Αγγλικά

  • Activity: pg.54-55> ex.1-5.
  • + Ανάγνωση (Pupil’s, pg. 64) με το e-book.
Κλείσιμο Μενού