25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Γ Δημοτικού - 4 Φεβρουαρίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Αγγλικά

  • Companion: pg.75-77.
  • “to be” – Past Simple.

Μαθηματικά

  • Β.Μ.: Ενότητα 6η – Κεφάλαιο 34. “Δεκαδικά κλάσματα“, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες στις σελ. 86-87. Η άσκηση 2 ολοκληρώθηκε στο πράσινο τετράδιο.
  • Τ.Ε.: Ενότητα 6η – Κεφάλαιο 34.”Δεκαδικά κλάσματα“, ολοκληρώθηκε η άσκηση 1, σελ. 24.

Ιστορία

  • Β.Μ.: Ενότητα 6η “Οι περιπέτειες του Οδυσσέα” – Μάθημα 1.”Στους Κίκονες, στους Λωτοφάγους και στους Κύκλωπες“, σελ. 81-84.
  • Τ.Ε.: Ενότητα 6η – Μάθημα 1- ολοκληρώθηκαν οι ασκήσεις 1,2,3 (προφορικά), σελ.32.

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Aγγλικά

  • Companion: pg.75-76 > Διάβασμα τα πινακάκια.
  • Activity: pg.53 >ex.3,4,5.

Ιστορία

  • Μαθαίνω το μάθημα στο Β.Μ.: Ενότητα 6η “Οι περιπέτειες του Οδυσσέα” – Μάθημα 1.”Στους Κίκονες, στους Λωτοφάγους και στους Κύκλωπες“, σελ. 82-83.

Μαθηματικά

  • Τ.Ε.: Μάθημα 34- “Δεκαδικά κλάσματαάσκηση 5, σελ. 25.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Παρακαλώ, όσοι γονείς επιθυμείτε και μπορείτε να συνοδέψετε τα παιδιά στη Θεσσαλονίκη, να φέρετε το ποσό των 12 ευρώ/ άτομο και τις υπεύθυνες δηλώσεις!
  • Αύριο, Τρίτη 5-2-2019, θα γράψουμε το επαναληπτικό διαγώνισμα στη Γλώσσα (7η ενότητα). Επανάληψη: το λεξιλόγιο της ενότητας, προσωπικές – κτητικές αντωνυμίες, συλλαβισμός – τονισμός λέξεων, αντίθετες λέξεις. Μελετάμε και τα φυλλάδια του σχολείου. Κάνουμε επίσης, επανάληψη τον Ενεστώτα, Παρατατικό και Αόριστο της Ενεργητικής Φωνής (ρήματα σε -ω), καθώς και τον Ενεστώτα της Παθητικής Φωνής (ρήματα σε -μαι).
Κλείσιμο Μενού