25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Γ Δημοτικού - 28 Νοεμβρίου 2018

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Β.Μ.: Ενότητα 4η – “Τα χαρτιά ανακυκλώνονται!“, σελ. 68-71 (ολοκληρώθηκαν οι ασκήσεις 1,2,3,4,5,7).
  • Τ.Ε.: Ενότητα 4η – “Τα χαρτιά ανακυκλώνονται!“, σελ. 49 (ολοκληρώθηκαν οι ασκήσεις 1,2,3).

Λογοτεχνική Ώρα

  • Διαβάσαμε το 7ο & 8ο κεφάλαιο από το λογοτεχνικό βιβλίο “Τάλως, ο χάλκινος γίγαντας της Κρήτης”, σελ. 48-57.

Μελέτη Περιβάλλοντος

  • Β.Μ.: Ενότητα 3η- “Μέσα συγκοινωνίας και μεταφορές”. Κεφάλαιο 1, σελ. 48-50.
  • Τ.Ε.: Ενότητα 3η- “Μέσα συγκοινωνίας και μεταφορές”, άσκηση 1, σελ.16.

ΑΓΓΛΙΚΑ

  • Companion p. 63
  • Pupil’s, p. 42

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Γράφω στο μπλε τετράδιο τα ουσιαστικά που προέρχονται από τα ρήματα: καθαρίζω, τιτιβίζω, αθροίζω, δανείζω, αγγίζω, χαρακτηρίζω, κοκκινίζω, νιαουρίζω, γαβγίζω,χωρίζω και σκίζω.
  • Κλίνω το ουσιαστικό “το βουνό”
  • Β.Μ.: Ορθογραφία-αντιγραφή –> άσκηση 4  και άσκηση 7, σελ. 71.
  • Τ.Ε.: Μελετώ προσεκτικά το κίτρινο πινακάκι για τα ρήματα σε -ώνω, σελ. 49.
  • Β.Μ.: Ανάγνωση το κείμενο:”Τα χαρτιά ανακυκλώνονται!“, σελ. 68-69.

Λογοτεχνική Ώρα

  • Τα παιδιά να διαβάσουν για την επόμενη φορά το κεφάλαιο 9,10 και 11, σελ. 58-78.

ΑΓΓΛΙΚΑ

  • Companion p. 64: διάβασμα το πινακάκι (myst/mustn’t), p. 21: ορθογραφία το πρώτο πινακάκι (από cap εως take off)
  • Activity p. 34-35: ex. 1.2.3

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Όσοι συμμετέχουν στην εκδρομή στα Τρίκαλα, να φέρουν το ποσό που υπολείπεται. Θυμίζω ότι το συνολικό ποσό είναι 68€/άτομο.
  • Λόγω ασθένειας της δασκάλας τα μαθήματα πραγματοποιούνται από τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς του σχολείου.
Κλείσιμο Μενού