25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Γ Δημοτικού - 28 Φεβρουαρίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Β.Μ.: Ενότητα 9η – “Δείξε μου ένα σιδερένιο άνθρωπο”, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες 1-8, σελ. 56-59.

Παραγωγή Λόγου

  • Σκέφτομαι και γράφω αυτά που χρειάζεται ένα παιδί της ηλικίας μου για να μεγαλώσει ευτυχισμένα (με αφορμή το κεφάλαιο στη Μελέτη Περιβάλλοντος – τα δικαιώματα του παιδιού).

Μαθηματικά

  • Β.Μ.: Ενότητα 7η – Μάθημα 43.“Η συμμετρία”, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες 1 και 2, σελ. 104-105.
  • Τ.Ε.: Ενότητα 7η – Μάθημα 43. “Η συμμετρία”, ολοκληρώθηκαν οι ασκήσεις 1,2,3,4,5, σελ. 40-41.

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Β.Μ.: Ενότητα 9η – Ανάγνωση τα κείμενα σελ. 56-57.
  • Β.Μ.: Ενότητα 9η – Ορθογραφία-αντιγραφή τις ασκήσεις 7 και 8, σελ. 59.
  • Β.Μ.: Ενότητα 9η – Μελέτη τη σελίδα 58 (άρθρα-αδύνατοι τύποι αντωνυμιών).
  • Τ.Ε.: Ενότητα 9η – άσκηση 2, σελ. 22.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Την Τρίτη, 5-3-2019, θα γράψουμε επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ιστορία (Ενότητα 6η – Οι περιπέτειες του Οδυσσέα). Επανάληψη: τα κεφάλαια της ενότητας και μια ανάγνωση τα παραθέματα.
  • Τη Δευτέρα 4-3-2019, αντί για Ιστορία, θα κάνουμε Μελέτη Περιβάλλοντος. Το μάθημα (τεστ) της Ιστορίας μεταφέρεται την Τρίτη.
  • Την Τετάρτη 6-3-2019, θα κάνουμε Ιστορία.
  • Κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Παρασκευή, θα κάνουμε προετοιμασία για τον μαθηματικό διαγωνισμό “Καγκουρό”. Παρακαλώ πολύ, τα παιδιά να έχουν πάντα μαζί τους τα αντίστοιχα φυλλάδια. Οι μαθητές και οι μαθήτριες που δε θα συμμετάσχουν στο διαγωνισμό, τις ώρες εκείνες, θα ολοκληρώνουν τις εργασίες τους-καθήκοντα για το σπίτι ή θα εξασκούνται σε φυλλάδια Μαθηματικών και Γλώσσας. 
  • Την τελευταία ώρα, τηρήσαμε το έθιμο της Τσικνοπέμπτης, ψήνοντας και διασκεδάζοντας!
Κλείσιμο Μενού