25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Γ Δημοτικού - 18 Ιανουαρίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Β.Μ.: Ενότητα 7η “Ιστορίες του χειμώνα” – “Ο χιονάνθρωπος και το κορίτσι“, ολοκληρώθηκαν οι ασκήσεις 1-5 στις σελίδες 20-24.

Παραγωγή Λόγου

  • Ανάπτυξη θέματος: “Γίνομαι δημοσιογράφος και γράφω ένα ρεπορτάζ“. Ενημερώνω τους κατοίκους μιας περιοχής για μια νέα κακοκαιρία.
  • Η Παραγωγή Λόγου έγινε ομαδικά.

Ιστορία

  • Β.Μ.: Ενότητα 5η – Μάθημα 6. “Ο Αχιλλέας σκοτώνει τον Έκτορα“, σελ. 73-75.
  • Τ.Ε.: Ενότητα 5η – Μάθημα 6. “Ο Αχιλλέας σκοτώνει τον Έκτορα“, ολοκληρώθηκαν οι ασκήσεις 1,2,3,4 σελ. 29.

Αγγλικά

  • Pupil’s: pg.56-57.

Ευέλικτη Ζώνη

  • Περίπατος στην αυλή του σχολείου (παρατήρηση διαφόρων φυτών).

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Β.Μ.: Ενότητα 7η “Ιστορίες του χειμώνα” – σελ. 20 (στο τέλος της σελίδας)–>  ορθογραφία – αντιγραφή: “Τα δίδυμα βγαίνουν…θλιμμένο“.
  • Β.Μ.: άσκηση 7 (σταυρόλεξο) , σελ. 24.
  • Β.Μ.: Ανάγνωση το κείμενο “Ο χιονάνθρωπος και το κορίτσι“, σελ. 20-21.
  • Β.Μ.: Μελετώ τις προσωπικές αντωνυμίες (πινακάκι), σελ. 23.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Τη Δευτέρα 28-1-2019 θα γράψουμε το επαναληπτικό διαγώνισμα της 5ης ενότητας, στα Μαθηματικά και την Παρασκευή 1-2-2019, θα γράψουμε επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ιστορία (στην ενότητα 5 – Τρωικός Πόλεμος).
  • Εργασία για το Σαββ/κο στη Μελέτη Περιβάλλοντος: 1) Παρατηρώ στη φύση – αναζητώ πληροφορίες σχετικά με τα φυτά, βότανα, αρωματικά φυτά, αγριολούλουδα που φυτρώνουν στον τόπο μας. Γράφουμε τις πληροφορίες που βρήκαμε στο Πρόχειρο τετράδιο (μία σελίδα περίπου). 2) Ολοκληρώνουμε την άσκηση 7, Τ.Ε., σελ. 25: “Ζωγραφίζουμε ή κολλάμε φωτογραφίες από διάφορα φυτά, ανάλογα με το τι τρώμε από αυτά“.

Αγγλικά

  • Activity: pg.46 > ex.1,2.
  • Companion: pg.28 > Ορθογραφία το 1ο πινακάκι.
Κλείσιμο Μενού