25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Γ Δημοτικού - 11 Ιανουαρίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Επαναληπτικά Φυλλάδια Σχολείου: ολοκληρώθηκαν οι ασκήσεις 2,3 & 5, σελ. 13-14, η άσκηση 8 & 9, σελ. 17-18 και η άσκηση 11,σελ. 19.

Ιστορία

  • Β.Μ.: Ενότητα 5η – Μάθημα 4.”Ο θυμός του Αχιλλέα“, σελ. 67-69.
  • Τ.Ε.: Ενότητα 5η – Μάθημα 4. “Ο θυμός του Αχιλλέα“, ολοκληρώθηκαν οι ασκήσεις 1,2,3,4 σελ.27.

Αγγλικά

  • Pupil’s; pg.51-53.
  • revision game

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Από τα φυλλάδια που δόθηκαν για τις γιορτές, τα παιδιά να ολοκληρώσουν τις ασκήσεις 2-8 στις δυο τελευταίες σελίδες (επαναληπτικές ασκήσεις).

Αγγλικά

  • Pupil’s: pg.52-53> Ανάγνωση την ιστορία με το e-book.
  • Companion: pg.25> ορθογραφία το πινακάκι + 6.22, 6.23, 6.24, 6.27 & pg.26> ex.2,3.

Παρατηρήσεις

  • Την επόμενη εβδομάδα, το μάθημα της Γυμναστικής της Παρασκευής, θα γίνει την Τρίτη 15/1/2019, την 3η ώρα.
  • Θα γράψουμε επαναληπτικό διαγώνισμα στη Γλώσσα (6η ενότητα “Πολιτείες ντυμένες στα λευκά”) την Πέμπτη 17-1-2019. Επανάληψη:το λεξιλόγιο της ενότητας, τους χρόνους των ρημάτων (Ενεστώτας, Παρατατικός, Αόριστος) – ΠΡΟΣΟΧΗ στην ορθογραφία των καταλήξεων και στην ορθογραφία ορισμένων ρημάτων (βλ. Β.Μ. (β’τεύχος): σελ.14), τα παραθετικά των επιθέτων (ομαλά και ανώμαλα) -μαθαίνουμε και τους δυο τρόπους, μονολεκτικά και περιφραστικά (π.χ. δυνατός-δυνατότερος/πιο δυνατός – δυνατότατος/ο πιο δυνατός), και τις ελλειπτικές προτάσεις. Επίσης, διαβάζουμε προσεκτικά τα φυλλάδια του Σχολείου. Διευκρινίζω ότι η ενότητα αυτή είναι η 6η ουσιαστικά, καθώς στον αριθμό των ενοτήτων προσμετρώνται και οι επετειακές (οι ενότητες με τα κείμενα που αναφέρονται στις γιορτές, π.χ. 28η Οκτωβρίου, Χριστούγεννα, Πάσχα…).

Ιστορία

  • Β.Μ.: Μελέτη του μαθήματος 4. “Ο θυμός του Αχιλλέα“, σελ. 67-68.
Κλείσιμο Μενού