25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Γ Δημοτικού - 1 Μαρτίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Β.Μ.: Ενότητα 9η – “Μηχανές του μέλλοντος”, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες 1-8, σελ. 60-63.

Ιστορία

  • Τ.Ε.: Επαναληπτικό μάθημα για τις ενότητες 5 και 6, σελ. 38-39 (ολοκληρώθηκαν οι ασκήσεις).
  • Επανάληψη ενότητας 6.

Θρησκευτικά

  • Β.Μ.: Μάθημα 24. “Η ονομαστική μου γιορτή”, σελ. 74-75 και μάθημα 25. “Το πανηγύρι της ενορίας μας”, σελ. 76-77.

Αγγλικά

  • Pupil’s: pg.73-74.

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Τ.Ε.: Ενότητα 9η – κάνουμε τις ασκήσεις 3, 4 και 5, σελ. 26-27.
  • Β.Μ.: Ενότητα 9η – ορθογραφία-αντιγραφή, την άσκηση 7 και την άσκηση 9, σελ. 63.

Αγγλικά

  • Companion: pg.35> ορθογραφία το δεύτερο πινακάκι, pg.37> ex.3.
  • Activity: pg.62-63> ex.1,2,3.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Για την επόμενη φορά που θα έχουμε Θρησκευτικά, τα παιδιά να αναζητήσουν πληροφορίες σχετικά με τον άγιο/αγία (ή την ημέρα), του οποίου/της οποίας το όνομα έχουν πάρει ( γράφουμε μια -δύο μικρές παραγράφους τον βίο του -πληροφορίες για τη ζωή του στο Πρόχειρο).
  • Την Τρίτη, 5-3-2019, θα γράψουμε επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ιστορία (Ενότητα 6η – Οι περιπέτειες του Οδυσσέα). Επανάληψη: τα κεφάλαια της ενότητας και μια ανάγνωση τα παραθέματα.
  • Τη Δευτέρα 4-3-2019, αντί για Ιστορία, θα κάνουμε Μελέτη Περιβάλλοντος. Το μάθημα (τεστ) της Ιστορίας μεταφέρεται την Τρίτη.
  • Την Τετάρτη 6-3-2019, θα κάνουμε Ιστορία.
  • Κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Παρασκευή, θα κάνουμε προετοιμασία για τον μαθηματικό διαγωνισμό “Καγκουρό”. Παρακαλώ πολύ, τα παιδιά να έχουν πάντα μαζί τους τα αντίστοιχα φυλλάδια. Οι μαθητές και οι μαθήτριες που δε θα συμμετάσχουν στο διαγωνισμό, τις ώρες εκείνες, θα ολοκληρώνουν τις εργασίες τους-καθήκοντα για το σπίτι ή θα εξασκούνται σε φυλλάδια Μαθηματικών και Γλώσσας. 
Κλείσιμο Μενού