25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Γ Δημοτικού - 28 Ιανουαρίου 2021

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

Τ.Ε.: Από το δεύτερο τεύχος, άσκηση 3, σελίδα 9.

Τ.Ε: Άσκηση 5, σελίδα 10.

 

Παραγωγή Λόγου

Θέμα της έκθεσης: Ποιες είναι οι δραστηριότητες, οι ασχολίες μου στον ελεύθερο χρόνο μου”.

Μαθηματικά

  • Έλεγχος της άσκησης που είχαμε για το σπίτι
  • Επανάληψη στη θεωρία των οριζόντιων πολλαπλασιασμών και διαιρέσεων με το 10,100,1.000
  • Επαναληπτικές ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο στους πολλαπλασιασμούς και τις διαιρέσεις με το 10,100,1000.

Λογοτεχνική ώρα

Σχολιάσαμε την εξέλιξη του λογοτεχνικού βιβλίου στα κεφάλαια 7ο-8ο


Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

Β.Μ.: Από την 5η παράγραφο, σελίδα 34, (Μα πόσους….μαθήματά σου) 1 φορά αντιγραφή και ορθογραφία.

Μαθηματικά

Άσκηση στο πράσινο τετράδιο: Δίπλα σε κάθε πράξη να συμπληρώσετε το αποτέλεσμα:

  • 44 x 100=
  • 248 x 10=
  • 9 x 1.000=
  • 20 x 100=
  • 7 x 100=
  • 9.900 : 100=
  • 6.000 : 10=
  • 2 : 1.000=
  • 45 : 100=
  • 2 : 10=

 

 

Λογοτεχνική ώρα

Για την επόμενη φορά θα έχετε να διαβάσετε από το λογοτεχνικό βιβλίο “Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων τα κεφάλαια: 9ο”Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΨΕΥΤΟΧΕΛΩΝΑΣ” σελ. 96-105 και 10ο “Η ΚΑΝΤΡΙΛΙΑ ΤΩΝ ΑΣΤΑΚΩΝ” σελ. 106-117

Παρατηρήσεις

Παρακαλώ αύριο όλοι οι μαθητές να έχουν μαζί τους κόλα και ψαλίδι για τη δημιουργία κολάζ στο μάθημα των Εικαστικών και της Ευέλικτης ζώνης.

Κλείσιμο Μενού