25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Γ Δημοτικού - 3 Φεβρουαρίου 2021

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

Β.Μ.: Μαθαίνω τον Στιγμιαίο Μέλλοντα, σελίδα 37.

Προφορική εξάσκηση στα ρήματα του Ενεστώτα, Παρατατικού και Αορίστου.

Ιστορία

Β.Μ.: “Στον Αίολο, στους Λαιστρυγόνες και στο νησί της Κίρκης”, σελίδα 85.

Μαθηματικά

Εξάσκηση στο πράσινο τετράδιο: Προσθέσεις και αφαιρέσεις δεκαδικών αριθμών.

 

Μελέτη Περιβάλλοντος

Με αφορμή μια από τις σπουδαίες προσωπικότητες με τις οποίες ασχοληθήκαμε (Γουόλτ Ντίσνει), αναφερθήκαμε στις γνωστότερες φιγούρες κινουμένων σχεδίων. Ο κάθε μαθητής θα αναλάβει να παρατηρήσει μια από αυτές και να τη ζωγραφίσει, συμμετέχοντας σε διαγωνισμό ζωγραφικής.


Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

Β.Μ.: 1 φορά αντιγραφή και ορθογραφία την τελευταία 1μιση σειρά του κειμένου (Ο Κώστας….κυριακάτικο πρωινό).

Τ.Ε.: Άσκηση 4, σελίδα 9.

Άσκηση στο μπλε τετράδιο: Να κλίνετε τα ρήματα κοιτάζω και βλέπω στον Στιγμιαίο Μέλλοντα.

Ιστορία

“Στον Αίολο, στους Λαιστρυγόνες και στο νησί της Κίρκης”, σελίδα 85.

Μαθηματικά

Άσκηση στο πράσινο τετράδιο: Να γίνει η μετατροπή των παρακάτω δεκαδικών κλασμάτων σε δεκαδικούς αριθμούς: 2/10 , 48/100 , 877/10 , 16/10 , 34/1000 , 643/100 , 9/100 , 356/10 , 12/10, 2.932/1000.

Παρατηρήσεις

Αύριο η Γ’ και η Δ’ δημοτικού θα επισκεφθούν την λίμνη Βιστωνίδα για να παρατηρήσουν τα πουλιά και τα ψάρια της λίμνης. Όποιος θέλει μπορεί να φέρει τα προσωπικά του κιάλια για να παρατηρήσουμε τα πουλιά εκεί.

Κλείσιμο Μενού