25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Γ Δημοτικού - 25 Φεβρουαρίου 2021

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

Γράψαμε ορθογραφία (γνωστή και άγνωστη) και άσκηση.

Έλεγχος της άσκησης που είχαμε για το σπίτι.

Στο μπλε τετράδιο: Επαναληπτικές ασκήσεις στους χρόνους και στις επαυξημένες προτάσεις.

Παραγωγή Λόγου

Θέμα: Φανταστείτε ότι έχετε κάποια μαγική δεξιότητα. Ποια θα ήταν αυτή; Γιατί την επιλέξατε;

Μαθηματικά

  • Έλεγχος των ασκήσεων που είχαμε για το σπίτι
  • Φυλλάδιο 7ης ενότητας: ασκήσεις 1,2,3,4,5 στις σελίδες 10-11
  • Β.Μ.: Κεφάλαιο 45: “Επαναληπτικό μάθημα” άσκηση 1 στη σελίδα 108

Μελέτη Περιβάλλοντος

Β.Μ.: Κεφάλαιο 8 “Ζώα της θάλασσας”, σελίδες 77-78.

Λογοτεχνία

Ο κάθε μαθητής παρουσίασε τη λογοτεχνική σελίδα του. Κάναμε μια εισαγωγή στα στοιχεία (εξώφυλλο/οπισθόφυλλο) του νέου λογοτεχνικού βιβλίου “Τάλως, ο χάλκινος γίγαντας της Κρήτης” και συζητήσαμε τα όσα μάθαμε για το βιογραφικό της συγγραφέα “Λίτσα Ψαραύτη”


Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

1 φορά αντιγραφή και ορθογραφία την 4η παράγραφο (Τι λες;….μαζί τους), σελίδα 49.

Άσκηση στο μπλε τετράδιο: Να γράψετε την συνοπτική προστακτική των παρακάτω ρημάτων στο β΄ενικό και β΄πληθυντικό πρόσωπο: φωνάζω, βγαίνω, ποτίζω και ρωτάω.

 

Μαθηματικά

Β.Μ.: Κεφάλαιο 45: “Επαναληπτικό μάθημα”  άσκηση 2 στη σελίδα 108, άσκηση 3 στη σελίδα 108 και άσκηση 4 στη σελίδα 109

Λογοτεχνία

Για την επόμενη φορά θα έχουμε να διαβάσουμε τα κεφάλαια 1-2 σελ. 7-20

Παρατηρήσεις

  • Παρακαλώ για αύριο Παρασκευή όλοι οι μαθητές να γράψουν σε ένα χαρτί από 6-8 ερωτήσεις για την χώρα που τους έχει ανατεθεί, για να ετοιμαστεί το επιτραπέζιο παιχνίδι.
Κλείσιμο Μενού