25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Ε Δημοτικού - 1 Οκτωβρίου 2024

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Γράψαμε Άγνωστη ορθογραφία
  • Έλεγχος εκθέσεων
  • Βιβλίο Μαθητή σελ. 27: Έλεγχος άσκησης 4
  • Βιβλίο Μαθητή σελ. 33: Κατανόηση υπομνήματος και άσκηση 1
  • Βιβλίο Μαθητή σελ. 34: Άσκηση 3

Μαθηματικά

  • Βιβλίο Μαθηματικών σελ. 17: Έλεγχος άσκησης 14 και κάναμε 15 (την μισή)
  • Βιβλίο Μαθηματικών σελ. 18-19: Επεξήγηση θυμάμαι και κάναμε 2, 3, 4

Γεωγραφία

  • Προφορική εξέταση του φυλλαδίου: “Η ταυτότητα του χάρτη: τίτλος και υπόμνημα” και “Η ταυτότητα του χάρτη: κλίμακα”
  • Μοιράστηκε φυλλάδιο: “Προσανατολισμός”

Γαλλικά

  • Έλεγχος καθηκόντων
  • Μάθαμε να σχηματίζουμε ερώτηση με τη φράση est-ce que
  • Μάθαμε για τη προσωπική αντωνυμία ON
  • Ασκήσεις κατανόησης γραμματικών κανόνων

Γερμανικά

  • Ορθογραφία και διόρθωση ασκήσεων
  • Kursbuch: σελ.14-15
  • Γράψαμε τα 3 πρόσωπα ενικού των ρημάτων kommen, wohnen, heißen, sein

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Βιβλίο Μαθητή σελ. 32: Άσκηση 6 (να γράψετε ένα μικρό κειμενάκι για οποιαδήποτε πολιτιστική εκδήλωση επιθυμείτε. Συμβουλευτείτε το διαδίκτυο. Οι φωτογραφίες θα εκτιμηθούν)
  • Άγνωστη ορθογραφία (με βάση μέλισσα σελ. 31)

Μαθηματικά

  • Βιβλίο Μαθηματικών σελ. 17: Ασκήσεις 15 (ότι έμεινε) , 16
  • Βιβλίο Μαθηματικών σελ. 18-19: Κατανόηση θυμάμαι και άσκηση 1 (μόνο το α)

Γεωγραφία

  • Από το φυλλάδιο του κεφαλαίου “Προσανατολισμός” να ξέρετε να απαντάτε στις εξής ερωτήσεις:
  1. Ποια είναι τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα;
  2. Πως μπορώ να προσανατολιστώ εγώ σαν άτομο και πως στον χάρτη;
  3. Ποιο εργαλείο μας βοηθάει να προσανατολιστούμε;
  4. Τι εννοούμε με τον όρο “σχετική θέση”;
  • Μια γενική επανάληψη όλων των φυλλαδίων

Γαλλικά

  • Να διαβάσετε για την ερώτηση με τη φράση est-ce que και για τη προσωπική αντωνυμία on
  • Άσκηση 1/2 σελ. 59, ασκ. 4 σελ. 56 και ασκ. 1/2 σελ 60 CD

Γερμανικά

  • Να διαβάσετε τα ρήματα kommen, wohnen, heißen, sein
  • Arbeitsbuch: ασκ.4-5-6 σελ.9
  • Glossar: ορθογραφία και 2 φορές αντιγραφή σελ.14 στο Arbeitsbuch (οι λέξεις είναι οι εξής: das Jahr, neu, hier, auch, der Freund, die Freundin, der Lehrer, die Lehrerin, auf Wiedersehen, Tschüss, bis morgen)

Παρατηρήσεις

  • Αύριο να φέρετε το τετράδιο εργασιών της Ιστορίας.
  • Αύριο να φέρετε (όσοι το έχετε) το λογοτεχνικό. Στους υπόλοιπους θα μοιραστεί.
  • Μοιράστηκε υπεύθυνη δήλωση για όσους επιθυμούν να συμμετέχουν στο εστιατόριο του σχολείο. Να τις επιστρέψετε υπογεγραμμένες.
  • Μοιράστηκε ενημερωτικό φυλλάδιο για τις δραστηριότητες μετά το σχολείο. Παρακαλώ όσοι ενδιαφέρεστε, να το συμπληρώσετε και να το φέρετε!
  • Παρακαλώ πολύ να μου φέρετε τα χρήματα για τα παρακάτω:

Βιβλία Πληροφορικής 36 ευρώ (τα δίνετε στον κύριο Σωτήρη)

Βιβλία Μαθηματικών 15 ευρώ

Λογοτεχνικό βιβλίο 7 ευρώ

Κλείσιμο Μενού