Ε Δημοτικού - 15 Νοεμβρίου 2023
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
- Β.Μ. σελ. 66-67: “Πολυτεχνείο ’73” και “Τριήμερο στα κάγκελα”
- Β.Μ. σελ. 74 θεωρία (τελικές και αποτελεσματικές/συμπερασματικές προτάσεις)
- Corpus: σελ. 18 άσκηση 32
Μαθηματικά
- Β.Μ. Κεφάλαιο 16Α: «Ισοδυναμία κλασμάτων-Απλοποίηση κλασμάτων», σελ. 74-75 ασκήσεις: 1-6, 8, 9 (α-δ), 10
- Β.Μ. Κεφάλαιο 16Β: «Ισοδυναμία κλασμάτων-Απλοποίηση κλασμάτων», σελ. 76-77 ασκήσεις: 1 (α-δ), 2 (ε, στ), 4, 6, 7, 8
Κάποιες από τις ασκήσεις έγιναν τη Δευτέρα.
Γεωγραφία
- Γράψαμε το επαναληπτικό quiz.
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
- Β.Μ. σελ. 74 άσκηση 4 (και σελ. 75 το πάνω μέρος της άσκησης)
- Να γράψετε στο Τετράδιο Γραφής 2 τελικές και 2 αποτελεσματικές προτάσεις, μαζί με την κύρια, από την οποία εξαρτώνται.
Να διαβάσετε από τη Γραμματική:
- σελ. 199: Τελικές προτάσεις και Αποτελεσματικές/Συμπερασματικές προτάσεις
Μαθηματικά
- Β.Μ. σελ. 75 ασκήσεις: 7, 9 (ε-η), 12
- Β.Μ. σελ. 77 ασκήσεις: 3 (ε, στ)
Γεωγραφία
Ολοκληρώθηκε στην τάξη.
Παρατηρήσεις
Να διαβάσετε τις ερωτήσεις σας για τη γιορτή:
- Πώς ξεκίνησαν τα γεγονότα που οδήγησαν σε όσα συνέβησαν στις 17 Νοεμβρίου; (Χάνα)
- Ποιοι ήταν στο Πολυτεχνείο όταν γινόταν τα επεισόδια; (Μιρά)
- Πώς ήταν η επόμενη μέρα του «Πολυτεχνείου»; (Πάνος)
- Βοήθησε το Πολυτεχνείο να πέσει η δικτατορία; (Εβρέν)
- Γιατί είναι σημαντικό το «Πολυτεχνείο»; (Μπεντιά)
- Πώς νιώθετε, όταν σκέφτεστε το Πολυτεχνείο μετά από τόσα χρόνια; (Άγγελος)