25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Ε Δημοτικού - 15 Νοεμβρίου 2023

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Β.Μ. σελ. 66-67: “Πολυτεχνείο ’73” και “Τριήμερο στα κάγκελα”
  • Β.Μ. σελ. 74 θεωρία (τελικές και αποτελεσματικές/συμπερασματικές προτάσεις)
  • Corpus: σελ. 18 άσκηση 32

Μαθηματικά

  • Β.Μ. Κεφάλαιο 16Α: «Ισοδυναμία κλασμάτων-Απλοποίηση κλασμάτων», σελ. 74-75 ασκήσεις: 1-6, 8, 9 (α-δ), 10
  • Β.Μ. Κεφάλαιο 16Β: «Ισοδυναμία κλασμάτων-Απλοποίηση κλασμάτων», σελ. 76-77 ασκήσεις: 1 (α-δ), 2 (ε, στ), 4, 6, 7, 8

Κάποιες από τις ασκήσεις έγιναν τη Δευτέρα.

Γεωγραφία

  • Γράψαμε το επαναληπτικό quiz.

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Β.Μ. σελ. 74 άσκηση 4 (και σελ. 75 το πάνω μέρος της άσκησης)
  • Να γράψετε στο Τετράδιο Γραφής 2 τελικές και 2 αποτελεσματικές προτάσεις, μαζί με την κύρια, από την οποία εξαρτώνται.

Να διαβάσετε από τη Γραμματική:

  • σελ. 199: Τελικές προτάσεις και Αποτελεσματικές/Συμπερασματικές προτάσεις

Μαθηματικά

  • Β.Μ. σελ. 75 ασκήσεις: 7, 9 (ε-η), 12
  • Β.Μ. σελ. 77 ασκήσεις: 3 (ε, στ)

Γεωγραφία

Ολοκληρώθηκε στην τάξη.

Παρατηρήσεις

Να διαβάσετε τις ερωτήσεις σας για τη γιορτή:

  • Πώς ξεκίνησαν τα γεγονότα που οδήγησαν σε όσα συνέβησαν στις 17 Νοεμβρίου; (Χάνα)
  • Ποιοι ήταν στο Πολυτεχνείο όταν γινόταν τα επεισόδια; (Μιρά)
  • Πώς ήταν η επόμενη μέρα του «Πολυτεχνείου»; (Πάνος)
  • Βοήθησε το Πολυτεχνείο να πέσει η δικτατορία; (Εβρέν)
  • Γιατί είναι σημαντικό το «Πολυτεχνείο»; (Μπεντιά)
  • Πώς νιώθετε, όταν σκέφτεστε το Πολυτεχνείο μετά από τόσα χρόνια; (Άγγελος)
Κλείσιμο Μενού