Ε Δημοτικού - 8 Ιανουαρίου 2025
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
- Κάναμε υπενθύμιση στον πίνακα και παράλληλα ασκήσεις (φυλλάδιο), για όσα είδαμε μέχρι στιγμής στην 9η ενότητα:
- Ασύνδετο-Πολυσύνδετο σχήμα
- Κύριες-Δευτερεύουσες προτάσεις (πως τις διακρίνω και πότε βάζω κόμμα ανάμεσα τους)
- Μετατροπή ρηματικών φράσεων σε ονοματικών (και το αντίστροφο)
Μαθηματικά
- Κάναμε στον πίνακα υπενθύμιση όσων είδαμε από την ενότητα 3 (σελ. 64-83) και λύσαμε απορίες.
Ιστορία
- Βιβλίο Ιστορίας σελ. 42-51: Υπενθύμιση ενότητας Γ
- Βιβλίο Ιστορίας σελ. 53: Παράδοση κεφαλαίου 17
- Μοιράστηκε φυλλάδιο με βοηθητικές ερωτήσεις για την ενότητα Δ.
Φυσική
- Corpus σελ. 2-8: Υπενθύμιση όσων είδαμε
- Τετράδιο εργασιών σελ. 70-81: Υπενθύμιση όσων είδαμε
- Corpus σελ. 9-10: Παράδοση νέων εννοιών
- Τετράδιο εργασιών σελ. 82-83: Κάναμε τα πειράματα και συμπληρώσαμε τις παρατηρήσεις και τα συμπεράσματα
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
- Διάβασμα τα εξής (θα γράψουμε σχετική άγνωστη ορθογραφία, σαν το φυλλάδιο που μοιράστηκε):
- Ασύνδετο-Πολυσύνδετο σχήμα (από το τετράδιο)
- Κύριες-Δευτερεύουσες προτάσεις (πως τις διακρίνω και πότε βάζω κόμμα ανάμεσα τους) (μέλισσες σελ.38-39)
- Μετατροπή ρηματικών φράσεων σε ονοματικών (και το αντίστροφο) (μέλισσα σελ. 38)
Μαθηματικά
- Βιβλίο Μαθηματικών σελ. 64-83: Μια υπενθύμιση όσων είδαμε
- Αύριο να φέρετε κανονικά το βιβλίο για να προχωρήσουμε στο επόμενο κεφάλαιο.
Ιστορία
- Βιβλίο Ιστορίας σελ. 53: Κατανόηση κεφαλαίου 17 με βοηθητικές ερωτήσεις
Φυσική
- Corpus σελ. 9-10: Κατανόηση νέων εννοιών
- Τετράδιο εργασιών σελ. 82-83: Κατανόηση όσων γράψαμε και ασκήσεις 1, 2
Παρατηρήσεις
Καλή χρονιά σε όλους με υγεία!
- Θα ήθελα μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας, να μου φέρετε όσα είχατε να κάνετε μέσα στις γιορτές (γλώσσα/μαθηματικά/λογοτεχνία)