25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Ε Δημοτικού - 8 Ιανουαρίου 2025

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Κάναμε υπενθύμιση στον πίνακα και παράλληλα ασκήσεις (φυλλάδιο), για όσα είδαμε μέχρι στιγμής στην 9η ενότητα:
  1. Ασύνδετο-Πολυσύνδετο σχήμα
  2. Κύριες-Δευτερεύουσες προτάσεις (πως τις διακρίνω και πότε βάζω κόμμα ανάμεσα τους)
  3. Μετατροπή ρηματικών φράσεων σε ονοματικών (και το αντίστροφο)

Μαθηματικά

  • Κάναμε στον πίνακα υπενθύμιση όσων είδαμε από την ενότητα 3 (σελ. 64-83) και λύσαμε απορίες.

Ιστορία

  • Βιβλίο Ιστορίας σελ. 42-51: Υπενθύμιση ενότητας Γ
  • Βιβλίο Ιστορίας σελ. 53: Παράδοση κεφαλαίου 17
  • Μοιράστηκε φυλλάδιο με βοηθητικές ερωτήσεις για την ενότητα Δ.

Φυσική

  • Corpus σελ. 2-8: Υπενθύμιση όσων είδαμε
  • Τετράδιο εργασιών σελ. 70-81: Υπενθύμιση όσων είδαμε
  • Corpus σελ. 9-10: Παράδοση νέων εννοιών
  • Τετράδιο εργασιών σελ. 82-83: Κάναμε τα πειράματα και συμπληρώσαμε τις παρατηρήσεις και τα συμπεράσματα

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Διάβασμα τα εξής (θα γράψουμε σχετική άγνωστη ορθογραφία, σαν το φυλλάδιο που μοιράστηκε):
  1. Ασύνδετο-Πολυσύνδετο σχήμα (από το τετράδιο)
  2. Κύριες-Δευτερεύουσες προτάσεις (πως τις διακρίνω και πότε βάζω κόμμα ανάμεσα τους) (μέλισσες σελ.38-39)
  3. Μετατροπή ρηματικών φράσεων σε ονοματικών (και το αντίστροφο) (μέλισσα σελ. 38)

Μαθηματικά

  • Βιβλίο Μαθηματικών σελ. 64-83: Μια υπενθύμιση όσων είδαμε
  • Αύριο να φέρετε κανονικά το βιβλίο για να προχωρήσουμε στο επόμενο κεφάλαιο.

Ιστορία

  • Βιβλίο Ιστορίας σελ. 53: Κατανόηση κεφαλαίου 17 με βοηθητικές ερωτήσεις

Φυσική

  • Corpus σελ. 9-10: Κατανόηση νέων εννοιών
  • Τετράδιο εργασιών σελ. 82-83: Κατανόηση όσων γράψαμε και ασκήσεις 1, 2

Παρατηρήσεις

Καλή χρονιά σε όλους με υγεία!

  • Θα ήθελα μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας, να μου φέρετε όσα είχατε να κάνετε μέσα στις γιορτές (γλώσσα/μαθηματικά/λογοτεχνία)
Κλείσιμο Μενού