Ε Δημοτικού - 16 Σεπτεμβρίου 2024
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
- Έλεγχος ασκήσεων 4, 6 του φυλλαδίου.
- Βιβλίο μαθητή σελ. 7-8: Ανάγνωση και κατανόηση κειμένου
- Βιβλίο μαθητή σελ. 9-10: Κάναμε τις ασκήσεις 1, 2 και κατανοήσαμε την μέλισσα
- Βιβλίο μαθητή σελ. 11: Άσκηση 4 τη μισή
Μαθηματικά
- Έλεγχος άσκησης 1 του φυλλαδίου.
- Βιβλίο Μαθηματικών σελ. 6-7: Κατανόηση του θυμάμαι και κάναμε τις ασκήσεις 1, 2, 3, 4, 5 και 6 (την μισή)
Ιστορία
- Βιβλίο Μαθητή σελ. 9-11: Κατανόηση και παράδοση κεφαλαίου 1
- Μοιράστηκαν βοηθητικές ερωτήσεις για όλη την ενότητα.
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
- Βιβλίο μαθητή σελ. 8: Ανάγνωση κειμένου
- Βιβλίο μαθητή σελ. 9: Κατανόηση μέλισσας
- Βιβλίο μαθητή σελ. 11: Άσκηση 4 την υπόλοιπη
- Χρονική αντικατάσταση στο τετράδιο ασκήσεων το ρήμα “μεγαλώνει” (προσοχή στο πρόσωπο)
Μαθηματικά
- Βιβλίο Μαθηματικών σελ. 6-7: Κατανόηση του θυμάμαι και τις ασκήσεις 6 (την υπόλοιπη) και 7
Ιστορία
- Βιβλίο Μαθητή σελ. 9-11: Κατανόηση κεφαλαίου 1 μέσα από τις σημειώσεις-υπογράμμιση που κάναμε στο μάθημα και τις βοηθητικές ερωτήσεις.
- Παρακαλώ πολύ διαβάστε το μάθημα με τον τρόπο που γράφει το φυλλάδιο: “Πως να διαβάσω το μάθημα της Ιστορίας”.
Παρατηρήσεις
- Δόθηκε υπεύθυνη δήλωση συγκατάθεσης για δημοσιοποίηση οπτικοακουστικού υλικού. Παρακαλώ πολύ να τις επιστρέψετε υπογεγραμμένες.
- Να ελέγξετε εάν έχετε στη βιβλιοθήκη σας το λογοτεχνικό βιβλίο “Φιλενάδα φουντουκιά μου” για να κάνω σύντομα την παραγγελία.
- Να πάρετε το συντομότερο δυνατόν τα βιβλία που σας επισήμανα.
- Να αφήσετε στο ράφι σας όσα βιβλία-αντικείμενα δεν χρειάζεστε στο σπίτι.
- Να βάλετε ετικέτες στους φακέλους που αγοράσατε (γλώσσας, μαθηματικών, ιστορίας, μουσικής, γενικός)
- Να επισημάνω ότι τα τετράδια που θα χρειαστούμε είναι τα εξής:
- Τετράδιο ορθογραφίας
- Τετράδιο ασκήσεων Γλώσσας (γραφής)
- Τετράδιο παραγωγής λόγου
- Τετράδιο Μαθηματικών
- Πρόχειρο
- Να διαβάζετε καθημερινά τα καθήκοντα.
Καλή εβδομάδα!