25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Ε Δημοτικού - 10 Φεβρουαρίου 2025

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Έλεγχος εκθέσεων
  • Βιβλίο Μαθητή σελ. 69-70: Ανάγνωση-Κατανόηση κειμένου
  • Βιβλίο Μαθητή σελ. 71-73: Κάναμε ασκήσεις 1, 3, 4 και κατανόηση μέλισσας

Μαθηματικά

  • Επιστράφηκαν τα κριτήρια αξιολόγησης
  • Βιβλίο Μαθηματικών σελ. 118-119: Κατανόηση θεωρίας-εφαρμογών
  • Βιβλίο Μαθηματικών σελ. 120-121: Κάναμε ασκήσεις 2 (α, β, γ, δ), 3 (α, β, γ, δ), 4, 5, 6

Ιστορία

  • Γράψαμε τεστ

Αγγλικά

Student’s book p. 82,83

Grammar p. 110


Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Βιβλίο Μαθητή σελ. 71: Άσκηση 2
  • Άγνωστη ορθογραφία (σχετική με μέλισσα σελ. 71-72)
  • Να γράψετε στο τετράδιο σας το ρήμα “ανοίγεις” στις 3 εγκλίσεις σε όλους τους χρόνους (εγκλιτική- χρονική αντικατάσταση, να διατηρήσετε το πρόσωπο)

Μαθηματικά

  • Βιβλίο Μαθηματικών σελ. 118-119: Διάβασμα θεωρίας και εφαρμογών
  • Βιβλίο Μαθηματικών σελ. 120-121: Ασκήσεις 1, 2 (ε, στ, ζ, η), 3 (ε, στ, ζ, η)

Παρατηρήσεις

  • Αύριο θα επισκεφτούμε το Λαογραφικό Μουσείο της Ξάνθης, όπου και θα συμμετάσχουμε στο πρόγραμμα “Αν ήμουν μουσείο…”. Το κόστος της επίσκεψης είναι 3€. Οπωσδήποτε μέχρι αύριο τα χρήματα!
  • Παρακαλώ πολύ να επιστραφεί υπογεγραμμένο το τεστ Μαθηματικών-Φυσικής-Γλώσσας .
  • Να μην ξεχνάτε να διαβάζετε τις σελίδες του λογοτεχνικού που σας βάζω.

Αγγλικά

Spelling p. 48

Workbook p. 64,65

Irregular verbs

Grammar p. 110

Κλείσιμο Μενού