Ε Δημοτικού - 26 Φεβρουαρίου 2019
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Μαθηματικά
Τ.Ε.:Κεφ.29: άσκηση 4 και διερεύνηση-επέκταση στις σελίδες 15-16.
Β.Μ.:Κεφ. 30:”Η διαίρεση στους δεκαδικούς αριθμούς”,σελίδες 19-20.
Τ.Ε.:Κεφ. 30:άσκηση 3 και άσκηση 4 στη σελίδα 17.
Αγγλικά
1)St.Book:σελίδες 50-51,σελίδα 54,σελίδα 56.
2)Workbook:ασκήσεις 38 και 39 στη σελίδα 74.
Γαλλικά
1)Ανάγνωση:το ατύχημα(φυλλάδιο).
2)Ανάγνωση: Κεφ.5-Μαθ.1:”Το δωμάτιό μου είναι βιολετί”,σελίδα 44(βιβλίο).
3)Η άρνηση,σελίδα 39(βιβλίο).
4)Άσκηση στη σελίδα 36(τετράδιο).
5)Άσκηση 6 στη σελίδα 25(τετράδιο).
Ώρα μελέτης
Προετοιμασία για τον διαγωνισμό “Παιχνίδι και Μαθηματικά”
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Μαθηματικά
1)Να διαβάσετε καλά τις βασικές μαθηματικές έννοιες και διεργασίες στη σελίδα 20(Β.Μ.)
2)Τ.Ε.:άσκηση 1,άσκηση 2,πρόβλημα 1,πρόβλημα 2 στις σελίδες 17-18.
Αγγλικά
1)St.Book:ασκήσεις 6-7 στη σελίδα 57.
2)Από το e-book επιλέγω Word List->By module->1,2,3.Ξεκινάω επιλέγοντας 1 και χτυπάω κάθε μια λέξη,ακούω και επαναλαμβάνω.
Γαλλικά
1)Ορθογραφία: Κεφ.5-Μαθ.1: από “που είναι το…” μέχρι το παράθυρο(φυλλάδιο).
2)Αντιγραφή :τα χρώματα και το κόκκινο κουτί(φυλλάδιο).
3)Επανάληψη:”το ατύχημα”(φυλλάδιο).
4)Ασκήσεις 1 και 2 στη σελίδα 39(τετράδιο) και παλιά άσκηση στη σελίδα 38(τετράδιο).
5)Συμπληρώνω τη σελίδα 60(τετράδιο).
Παρατηρήσεις
Να φέρετε υπογεγραμμένα τα τεστ Γεωγραφίας από τους γονείς σας.