25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Ε Δημοτικού - 26 Φεβρουαρίου 2019

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Μαθηματικά

Τ.Ε.:Κεφ.29: άσκηση 4 και διερεύνηση-επέκταση στις σελίδες 15-16.

Β.Μ.:Κεφ. 30:”Η διαίρεση στους δεκαδικούς αριθμούς”,σελίδες 19-20.

Τ.Ε.:Κεφ. 30:άσκηση 3 και άσκηση 4 στη σελίδα 17.

Αγγλικά

1)St.Book:σελίδες 50-51,σελίδα 54,σελίδα 56.

2)Workbook:ασκήσεις 38 και 39 στη σελίδα 74.

Γαλλικά

1)Ανάγνωση:το ατύχημα(φυλλάδιο).

2)Ανάγνωση: Κεφ.5-Μαθ.1:”Το δωμάτιό μου είναι βιολετί”,σελίδα 44(βιβλίο).

3)Η άρνηση,σελίδα 39(βιβλίο).

4)Άσκηση στη σελίδα 36(τετράδιο).

5)Άσκηση 6 στη σελίδα 25(τετράδιο).

Ώρα μελέτης

Προετοιμασία για τον διαγωνισμό “Παιχνίδι και Μαθηματικά”


Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Μαθηματικά

1)Να διαβάσετε καλά τις βασικές μαθηματικές έννοιες και διεργασίες στη σελίδα 20(Β.Μ.)

2)Τ.Ε.:άσκηση 1,άσκηση 2,πρόβλημα 1,πρόβλημα 2 στις σελίδες 17-18.

Αγγλικά

1)St.Book:ασκήσεις 6-7 στη σελίδα 57.

2)Από το e-book επιλέγω Word List->By module->1,2,3.Ξεκινάω επιλέγοντας 1 και χτυπάω κάθε μια λέξη,ακούω και επαναλαμβάνω.

Γαλλικά

1)Ορθογραφία: Κεφ.5-Μαθ.1: από “που είναι το…” μέχρι το παράθυρο(φυλλάδιο).

2)Αντιγραφή :τα χρώματα και το κόκκινο κουτί(φυλλάδιο).

3)Επανάληψη:”το ατύχημα”(φυλλάδιο).

4)Ασκήσεις 1 και 2 στη σελίδα 39(τετράδιο) και παλιά άσκηση στη σελίδα 38(τετράδιο).

5)Συμπληρώνω τη σελίδα 60(τετράδιο).

Παρατηρήσεις

Να φέρετε υπογεγραμμένα τα τεστ Γεωγραφίας από τους γονείς σας.

Κλείσιμο Μενού