Δ Δημοτικού - 30 Μαρτίου 2021
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
Ορθογραφία – ανάγνωση
Ανθολόγιο: “Η ιστορία του Ερνέστου” σελ. 41 – 44
Μαθηματικά
Έλεγχος προηγούμενων ασκήσεων
Γαλλικά
- Ανάγνωση και έλεγχος ασκήσεων
- Τα κτητικά επίθετα ( 1η κατηγορία)
Γερμανικά
- Ορθογραφία και διόρθωση ασκήσεων
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
Αντιγραφή: Ανθολόγιο: “Η ιστορία του Ερνέστου” σελ. 43(Ο μικρός σμίγει…. ημέρα μεγάλης γιορτής.)
Ορθογραφία: Ανθολόγιο: “Η ιστορία του Ερνέστου” σελ. 41 (Κάθε χρόνο…. <<η ιστορία μου>>.)
(Παρακαλώ να στείλετε τις απαντήσεις σας μέσω φωτογραφιών στο email της δασκάλας σας.)
Για την Πέμπτη!
Μαθηματικά
Στο πράσινο τετράδιο να κάνετε τις παρακάτω ασκήσεις:
- 473 x 369
- 508 x 289
- 634 x 187
- 101.088 : 234 (και επαλήθευση)
- 108.394 : 379 (και επαλήθευση)
- Πρόβλημα 1: Ποιον αριθμό θα πολλαπλασιάσω με το 198, για να μου δώσει γινόμενο 38.808;
- Πρόβλημα 2: Ποιον αριθμό θα διαιρέσω με το 208, για να μου δώσει πηλίκο 193 και υπόλοιπο 27;
Για αύριο Τέταρτη!
(Παρακαλώ να στείλετε τις απαντήσεις σας μέσω φωτογραφιών στο mail της δασκάλας σας.)
Γαλλικά
- Να διαβάσετε καλά όσα γράψαμε στο τετράδιο για τα κτητικά επίθετα και να παρατηρήσετε το πινακάκι στη σελ. 55 του compagnon
- Άσκηση για το τετράδιο:
Να συμπληρώσετε τα κενά όπως στο παράδειγμα
Παράδειγμα: J’ai un frère / C’est mon frère
- J’ai un livre / C’est ……. livre.
- Tu as une tortue. / C’est …… tortue.
- Elle a un poisson rouge. / C’est ……. poisson rouge.
- Tu as un ami. / C’est …….. ami.
- Il a une trousse. / C’est …….. trousse.
- J’ai une grand-mère./ C’est ……. grand-mère.
Γερμανικά
- Kursbuch: ανάγνωση κείμενο 15 σελ.49 και άσκηση 1α σελ.44
- Arbeitsbuch: ασκ.15-16 σελ.58, ασκ.17-18 σελ.59
- Glossar: ορθογραφία και 2 φορές αντιγραφή σελ. 26 (οι λέξεις είναι οι εξής: das Tier, was passt, süß, ganz, was für ein Tier, ich möchte gern, das Haustier, das geht nicht, mindestens)
Λογοτεχνία
Για την επόμενη φορά θα έχουμε τις σελίδες 75-86
Παρατηρήσεις
Υπενθυμίζουμε πως αύριο Τετάρτη 31/3/2021 και ώρα 12:45-13:20 θα υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία της εκπαιδευτικού των αγγλικών για την πρόοδο των μαθητών.