Δ Δημοτικού - 28 Σεπτεμβρίου 2021
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
Γλώσσα
- Άγνωστη ορθογραφία
- Βιβλίο Μαθητή σελ 24-25 “Αστραδενή”
και σελ 25-27 ασκήσεις 1,2,3,4 και 5
Μαθηματικά
- Βιβλίο Μαθητή σελ 15 ασκήσεις 6,7 και 8
Γερμανικά
- Γράψαμε τις προτάσεις Wo wohnst du? / Wer bist du?
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
Γλώσσα
- Ανάγνωση του κειμένου “Αστραδενή”
Βιβλίο Μαθητή σελ 24-25 - Αντιγραφή από το κείμενο
“Έχουμε φτιάξει … θ ‘ανθίσουν.” - Ορθογραφία από το κείμενο
“Η ποδιά μου … και άσπρη.” - Corpus σελ 12 άσκηση 2
Μαθηματικά
Ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο :
- 1η άσκηση : Εκτιμώ τα αποτελέσματα των παρακάτω πράξεων στρογγυλοποιώντας τους αριθμούς με τις πιο κοντινές χιλιάδες
(όπως Β.Μ. σελ 15 άσκηση 6) :
4.129 + 4.904 ≈
9.673 – 5.020 ≈
2.303 + 3.789 ≈
5.000 – 1.899 ≈
- 2η άσκηση :
Έχω στο μυαλό μου έναν αριθμό. Είναι μεγαλύτερος από 6.500 και μικρότερος από 6.590. Το ψηφίο των δεκάδων είναι ο μεγαλύτερος μονοψήφιος ζυγός αριθμός. Εάν του προσθέσω 3 μονάδες γίνεται “στρόγγυλος” αριθμός. Ποιος είναι ο αριθμός που ψάχνουμε ;
Γερμανικά
- Να διαβάσετε τις προτάσεις Woher kommst du, Wo wohnst du? και Wer bist du? και τις απαντήσεις τους, να τα κάνετε 2 φορές αντιγραφή και να τα μάθετε απ’έξω για ορθογραφία.
Παρατηρήσεις
- Μοιράστηκε νέο πρόγραμμα στους μαθητές, το οποίο θα ακολουθούμε από αύριο 29/09.
- Όσοι δεν έφεραν τις πληροφορίες για το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος, παρακαλώ να τις φέρουν μέχρι την επόμενη Δευτέρα.
Να ψάξετε στο Ίντερνετ και να βρείτε τις παρακάτω πληροφορίες για το γεωγραφικό διαμέρισμα που ζούμε:- Κωνσταντίνος : Ποτάμια και λίμνες της Θράκης
- Ομέρ : Βουνά της Θράκης
- Λευτέρης : Άγρια ζώα του τόπου μας
- Βασίλης Τσ. : Ποτάμια και λίμνες της Μακεδονίας
- Μεριέμ : Τοπικά προϊόντα της Θράκης
- Βασίλης Λ. : Παραδοσιακά φαγητά της Θράκης
- Ισμαήλ : Φωτογραφίες της Θράκης