25410 81130 / Ξάνθη / Επικοινωνία

Δ Δημοτικού - 12 Δεκεμβρίου 2022

Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:

Γλώσσα

  • Γνωστή και άγνωστη ορθογραφία
  • Έλεγχος των ασκήσεων που είχαμε για το σπίτι
  • Ανθολόγιο: “Η αιμοδοσία”, Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου, σελ. 135-137
  • Ανθολόγιο σελ. 137, ασκήσεις 1 και 2 (προφορικά)

Μαθηματικά

  • Β.Μ. Κεφάλαιο 15: “Θυμάμαι τους δεκαδικούς αριθμούς”, σελ. 46-47, θεωρία και ασκήσεις: 4, 5, 6, 7 και 8
  • Ασκήσεις εμπέδωσης στον πίνακα

Αγγλικά

  • Homework checked
  • Student book pages 25 -28

Ιστορία

  • Έλεγχος του προηγούμενου μαθήματος
  • Β.Μ. σελ. 50-51, Κεφάλαιο 16: ¨Ο περσικός κίνδυνος”
  • Τ.Ε. σελ. 23, άσκηση 1

Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:

Γλώσσα

  • Ανθολόγιο σελ. 137, άσκηση 3 (Τετράδιο Γραφής)
  • Ορθογραφία: Ανθολόγιο σελ. 137 (“Στις οχτώ το πρωί…στο σπίτι η μαμά.”)
  • Ανάγνωση: Ανθολόγιο σελ. 135-137, “Η αιμοδοσία”

Μαθηματικά

  • Β.Μ. Κεφάλαιο 15: “Θυμάμαι τους δεκαδικούς αριθμούς”, σελ. 46-47, θεωρία και άσκηση 9

Να μετατρέψετε τα δεκαδικά κλάσματα σε δεκαδικούς αριθμούς και το αντίστροφο (άσκηση στο τετράδιο των Μαθηματικών):

4,6=

5,8=

4,78=

87/100=

9/10=

98/1000=

Αγγλικά

  • Companion page 20 Copy(2),Spelling : 6.1 -6.13

Ιστορία

Να απαντήσετε γραπτώς στις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Ποια ήταν η αφορμή της εκστρατείας των Περσών κατά των Ελλήνων και ποια η πραγματική αιτία; (Μπεντιά)
  • Ποιος ήταν αρχηγός της εκστρατείας και προς ποιες κατευθύνσεις κινήθηκαν στρατός και στόλος; (Εβρέν)
  • Ποια ήταν τα αποτελέσματα της απόβασης του στρατού και του στόλου; (Αλέξανδρος)
  • Γιατί ο Δαρείος αποφάσισε να συνεχίσει τον πόλεμο και ποια ήταν η τύχη της Ερέτριας; (Πάνος)
  • Τι απόφαση πήραν οι Αθηναίοι για το Μαραθώνα; (Ορφέας)
  • Ποιο ήταν το σχέδιο του Μιλτιάδη; (Χάνα)
  • Πώς εξελίχθηκε η μάχη ανάμεσα στους Έλληνες και τους Πέρσες; (Άγγελος)

Καλό θα ήταν να διαβάζετε ολόκληρο το μάθημα και όχι μόνο την ερώτηση που σας έχει δοθεί. Με αυτόν τον τρόπο θα γνωρίζετε καλύτερα τα γεγονότα, καθώς και τη σειρά με την οποία έγιναν.

Παρατηρήσεις

  • Μοιράστηκαν τα Επαναληπτικά Διαγωνίσματα της Ιστορίας. Παρακαλώ να επιστραφούν στο σχολείο υπογεγραμμένα.
  • Από αύριο να έχουν όλοι οι μαθητές μαζί τους το Β’ τεύχος της Γλώσσας, το οποίο μοιράστηκε σήμερα.
  • Μοιράστηκε το λογοτεχνικό βιβλίο στους μαθητές, μαζί με τις αποδείξεις. Σας υπενθυμίζω ότι για την ερχόμενη Τετάρτη, τα παιδιά θα πρέπει να διαβάσουν την πρώτη ιστορία.
  • Την Πέμπτη, 15/12/2022, οι μαθητές τις Δ’ και Ε’ τάξης, σύμφωνα με τον Προγραμματισμό του Δεκεμβρίου, θα φτιάξουν Χριστουγεννιάτικα γλυκά στο εστιατόριο του σχολείου. Κάθε μαθητής καλείται να φέρει από ένα υλικό για τα κουλουράκια κανέλας που θα φτιάξουμε. Συγκεκριμένα:
    Άγγελος: 1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ
    Χάνα: 150 γρ. ζάχαρη καστανή
    Ορφέας: 100 γρ. ζάχαρη κρυσταλλική
    Πάνος: 2 αυγά
    Μπεντιά: 150 γρ. βούτυρο
    Εβρέν: 250 γρ. αλεύρι γ.ό.χ.
Κλείσιμο Μενού