Δ Δημοτικού - 30 Σεπτεμβρίου 2019
Τι κάναμε σήμερα στην τάξη:
ΓΛΩΣΣΑ
- Επαναληπτικές ασκήσεις στο booklet: εργ. 3,4,5
- Παραγωγή γραπτού λόγου: “Περιγράφω το σχολείο μου”
ΑΓΓΛΙΚΑ
- WB p. 8-9
- WB p. 58
- GR B p. 4-5
ΙΣΤΟΡΙΑ
- Β.Μ.: Κεφ. 6: Τα πολιτεύματα στην αρχαϊκή Ελλάδα, σελ. 21-23
- Τ.Ε.: εργ. 1,2,3 σελ. 11
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Εισαγωγή στο γεωγραφικό διαμέρισμα της Μακεδονίας.
Τι έχω να διαβάσω για την επόμενη μέρα:
ΓΛΩΣΣΑ
- Booklet: εργ. 13,14 σελ. 15-16
- Τη Δευτέρα 7/10 θα γράψετε κριτήριο αξιολόγησης στην ενότητα 1. Διαβάζετε τη θεωρία από το booklet σελ. 2-7. Διαβάζετε τις ασκήσεις που έχουμε κάνει στο μπλε τετράδιο. Χρονικές αντικαταστάσεις, σχηματισμός επιθέτων σε -ινος και συντακτική αναγνώριση (Υ-Ρ-Α). Επίσης διαβάζετε τις γνωστές ορθογραφίες και το λεξιλόγιο από Β.Μ. σελ. 29
ΑΓΓΛΙΚΑ
- Ορθογραφία (Μ.11-Μ30) από companion
- WB p. 10-11
- WB p. 59-61
- Παρακαλώ να μην ξεχνάτε τις ασκήσεις σας και να διαβάζετε καλύτερα την ορθογραφία σας.
ΙΣΤΟΡΙΑ
Διαβάζετε όλο το μάθημα με έμφαση στα υπογραμμισμένα: Β.Μ.: Κεφ. 6: Τα πολιτεύματα στην αρχαϊκή Ελλάδα, σελ. 21-23
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αναζητήστε πληροφορίες για τη Μακεδονία σε ιντερνετ, εγκυκλοπαίδειες ή άλλα βιβλία και φέρτε τις ηλεκτρονικά ή χειρόγραφα
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
- Αυριανό πρόγραμμα: Αγγλικά- Αγγλικά- Μαθηματικά-Γαλλικά/Γερμανικά-ΜελΠ-Λογ. Ώρα-Η/Υ
- Παρακαλώ να φέρετε υπογεγραμμένα τα ατομικά δελτία υγείας
- Όσοι θα συμμετάσχετε σε κάποια δραστηριότητα παρακαλώ να φέρετε συμπληρωμένη την αίτηση μέχρι Τετάρτη 2/10
-
Η παρέλαση για την απελευθέρωση της Ξάνθης θα γίνει φέτος στις 3/10 και η ενδυμασία είναι η εξής:
- σκούρο τζιν παντελόνι χωρίς σκισίματα
- λευκό μακρυμάνικο πουκάμισο (μέσα από το παντελόνι)
- μαύρα παπούτσια χωρίς σχέδια
- Σημαιοφόρος, παραστάτες και διμοιρίτης πρέπει να έχουν και λευκά γάντια
- Στο σημείο συνάντησης θα δοθούν φουλάρια και κονκάρδες
*Οι μαθητές που συμμετέχουν στην παρέλαση θα πρέπει να βρίσκονται 11.45 στα SEVEN.
*Σημαιοφόρος και παραστάτες θα βρεθούν με τη συνοδό 11.15 στο Ηρώο Ξάνθης. - σκούρο τζιν παντελόνι χωρίς σκισίματα